Skip to main content

<>

Wat een verschrikkelijk langdradig verhaal. 

Mogenlijk heeft u een zakelijke KPN Box gekocht op marktplaats. Daarbij werkt tv niet bij particuliere abonnementen. 


Je hebt nogal wat eisen @MT123 . Je moet je misschien afvragen of kpn en jij wel de juiste combinatie is. Jij wil iets en dan moet kpn maar vanalles voor je doen?? Zo werkt het niet. 


Blijkbaar is dit modem nog bij jullie geregistreerd en gekoppeld met een ander abonnement en TV-ontvangers. Overigens vind ik het vreemd dat je een dergelijke koppeling in de systemen hebt,

Die koppeling is er niet.
Ook ik heb wel eens modem/routers van marktplaats afgenomen. En hier en ook op andere adressen getest met een KPN internet aansluiting.  En werken gewoon.  (Ook bepaalde type “eigen” routers).

Misschien heb je wel gewoon een “brakke”  V12 gekocht op marktplaats?
Dat weet je van tevoren nooit bij dit soort aangeboden spullen.

Temeer daar het probleem is verdwenen met de V10 weer op zijn plaats.
Teken aan de wand dat die V12 niet goed functioneert.

 

is het echt onduidelijk en administratief ene puinhoop aan het worden.
Zoals ik bij opzeggingen al heb aangegeven ben ik er zat van.

Maar daar ben je hoofdzakelijk zelf schuld aan door naar eigen zeggen verkeerde TV-ontvanger op te sturen (waarom eigenlijk, als die het bij de V10 wel goed doet?)

Snap trouwens niet dat je met zoveel eigen apparatuur in je netwerk niet zelf een fatsoenlijke router aanschaft, die alle functies herbergt wat je maar zou wensen. Ben je van heel dat gelazer af, van de gammele KPN apparatuur met zijn beperkingen voor het een- of het ander.


En toen was er geen inhoud meer. Ik ga er vanuit dat er voldoende informatie is gegeven.