Skip to main content
Ik heb 4 x gebeld en van de 4x ben ik maar 1x beleeft geholpen, maar wel weer verkeert geïnformeerd!!

Je krijgt een brief dat het het allemaal duurder wordt maar de service is echt zo slecht dat ik echt schaam dat het een Koninklijke PTT Nederland wordt genoemd.

Er wordt zo maar opgehangen, des interessen, geen kennis, en ik ben door JESSER zo onbeleefd geholpen echt zo onbeleefd.

Jullie mogen van mij alles wel afsluiten.

Want service is echt zo slecht.
Goedenavond @Slecht behandeld, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Wat enorm jammer om te horen dat je telefonisch niet goed te woord wordt gestaan 😞 Dat is zeker niet de bedoeling, en ik hoop dat je dit keer een positievere ervaring krijgt op het Forum.



Ik wil graag ingaan op de informatie waar je naar op zoek bent, want dat kan ik nog niet echt uit je verhaal halen. De prijzen gaan inderdaad omhoog en de zenderpakketten wijzigen. Meer informatie daarover kan je in dit topic vinden.



Mocht je nog een klacht willen indienen, of wil je graag dat ik even contact opneem met mijn collega, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen om het te verbeteren!
Ik heb vorige week gebeld omdat van de afstandsbediening de iTV drukknop niet meer functioneerde.

Perfect en beleefd geholpen. Vandaag de nieuwe bediening gekregen.

Zo kan het dus ook.
@Gerard68, fijn om te horen dat jij wel een positieve ervaring hebt gehad 🙂



@Slecht behandeld ik hoop dat ik jou ook op die manier kan verder helpen 😉
Ik snap iets niet !! Eerst kan geen korting krijgen als ik mijn abo wil veranderen !!

Toen wilde ik opzeggen en toen kon het toch geregeld worden. De tip was top en dan alles om gezet top top.



Maar nu heb ik opeens 50/50 en had 100/100 en daar heb ik ook voor betaalt. Nu moet ik 4 weken wachten voor een monteur die de 200 / 200 kan inzetten.



Dat kan, maar ik wil wel weer mijn 100/100 terug tot dat ik de 200/200 heb maar ze zeggen dat dat nu niet meer kan.



Gr.Alex
@Slecht behandeld, de wijziging brengt werkzaamheden met zich mee. Er komt ook een monteur langs, zoals ik het nu zie. Vandaar dat het wat langer kan duren. Dit is een openstaande order, en er kunnen tijdens een openstaande order geen wijzigingen meer worden doorgevoerd.. Vandaar dat nu niet 100Mbit/s aangezet kan worden. Dan moet eerst de order klaar zijn, of geannuleerd worden. Maar dat lijkt me ook niet de bedoeling!
Nee klopt maar ik betaal wel voor 100/100 en gisteren is me weer 100/ 100 toe gezegd en weer niks gekregen.

en 4 weken moeten wacht om 200/200 vindt ik wel heel lang.

maar ik vind het nog erger hoe jullie met vaste klant om gaan. Niks kan alleen maar betalen.

ik ga maandag toch maar kijken om over te stappen naar ziggo die hebben wij ook in onze zaak.
Misschien wil je eens toelichten wat je bedoeld met "dat je het erger vind hoe er met vaste klanten wordt omgegaan". Ik ben zo'n vaste klant en ik heb geen klachten.
@Slecht behandeld, sinds 7 mei is 100/100 sneller internet uitgezet en betaal je er ook niet meer voor. Er is ook nog een vergoeding ingezet, volgens mij de hoogte van het 100/100 sneller internetpakket, als tegemoetkoming. Dus we doen zeker ons best om je tegemoet te komen!



@Joep1965, altijd leuk om te horen! 😃 😃

Reageer