Skip to main content

Goedendag,

 

Laten we beginnen met het feit dat wij zowel prive als zakelijk jaren klant bij jullie zijn en eigenlijk altijd tevreden.

 

Daar wij gaan verhuizen, hebben wij de mogelijkheden beken om ons contract mee te verhuizen. Maar aangezien het niet mogelijk was om dit te doen ism gratis super wifi, hebben wij besloten om ons contract op de  (...) op te zeggen en een nieuw contract af te sluiten ism super wifi.

 

Op 18-12-2020 hebben wij ons contract via internet bij jullie opgezegd en hebben een mail ontvangen dat wij hierover terug gebeld zouden worden. Op 23-12-2020 hebben wij een aanvraag ingediend voor onze nieuwe woning aan de (...)

 

Gister avond hebben wij via de chat contact met jullie gezocht, waarna de verbinding werd verbroken. Vandaag 7-01-2021 hebben wij eerst contact gehad via de chat, en hierna heb ik jullie gebeld betreffende de opzegging en verhuizing, daar ik sinds 18-12-2020 geen bericht meer van jullie heb gehad.

 

Ik kreeg “Melanie”aan de telefoon, die mij vertelde dat wij ook konden verhuizen en wij de super wifi als korting zouden krijgen, iets wat eerder werd verteld, niet zou kunnen. Ook zouden wij een noodpakket kunnen krijgen, daar de oplevering van onze nieuwe woning op 25-01-2020 waarschijnlijk nog geen glasvezel zou hebben. Zij heeft ons hierna middels een memo doorverbonden met de verhuisservice.

 

Hier kreeg ik Frank aan de telefoon, die direct vertelde dat dit allemaal niet kon. Hij heeft mij later teruggebeld en vertelde toen, dat ik of voor de koring kon gaan of de gratis super wifi. Ik gaf hem aan dat wij graag alles meeverhuizen ism de gratis super wifi. Dit kon volgens hem niet.

 

Ik heb aangegeven dat ik de service van KPN erg slecht vond, en dat wij na 2 dagen en contact met jullie te hebben gehad, ruim 3 uur van onze tijd, er wel klaar mee waren! Frank antwoorde, ook goed, waarna ik met Dag Frank het gesprek heb afgesloten.

 

Ik neem aan dat u ons als zowel zakelijk als prive klant willen behouden en vraag u naar deze zaak te kijken, anders gaan wij onze service elders zoeken.  De manier waarop Frank ons te woord stond, vinden wij beneden alle peil!!

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs natuurlijk maar zo moeilijk doen voor een paar super wifi's. Je zal toch wel wat gaan klussen in het nieuwe huis.  Zorg dan voor een goed bekabeld netwerk. Dan heb je het echt 100x beter voor elkaar dan met 2 super wifi's!!! Gewoon in iedere kamer een utp aansluiting maken. Het is even werk maar je hebt nooit meer een probleem.  De  super wifi's hebben echt beperkingen. 


Maar wat wilt u nu? Verhuizen zonder SuperWiFi's of een nieuwe abonnement met SuperWiFi's? Het is 1 van beide. U moet goed aangeven wat u wilt, anders kan een KPN medewerker er ook niets mee.


Zoals er staat is mij beloofd dat wij konden verhuizen met als aanbieding de super wifi, en een noodvoorziening voor internet en tv, het mij er vooral om hoe meneer Frank een klant behandeld…..


Zoals er staat is mij beloofd dat wij konden verhuizen met als aanbieding de super wifi, en een noodvoorziening voor internet en tv,

Dat is u beloofd, KPN medewerkers zeggen wel eens wat. Maar u wist eigenlijk al dat het niet kon.

het mij er vooral om hoe meneer Frank een klant behandeld…..

Frank heeft eventjes korte metten gemaakt met wat Melanie u verteld heeft: het kan niet. Ik begrijp dat da niet netjes overkomt. Maar het is wat het is. Ik denk niet dat het zin heeft hier nog lang over door te gaan.


Nu krijg je bij nieuw abonnement 2super wifi punten ben al jaren lid en heb in de tuin of op zolder nooit verbinding waarom krijgen bestaande klanten die sevice niet


De vaste klanten krijgen de beste oplossing!! 2 gratis experia wifi's. Die kan je krijgen via de wifimanager klik op de groene tekst. Overigens moeten die bekabeld aangesloten worden.


Nu krijg je bij nieuw abonnement 2super wifi punten ben al jaren lid en heb in de tuin of op zolder nooit verbinding waarom krijgen bestaande klanten die sevice niet

Nieuwe klanten krijgen al vele jaren een welkomstkorting. Tot enkele jaren was een korting bij verlengen ook heel normaal. U heeft een dergelijke korting vast ook wel eens gehad.


Hij heeft mij later teruggebeld en vertelde toen, dat ik of voor de koring kon gaan of de gratis super wifi. Ik gaf hem aan dat wij graag alles meeverhuizen ism de gratis super wifi. Dit kon volgens hem niet.

Bestaande klanten krijgen doorgaans noch korting, noch SuperWiFi's, ook niet bij een verhuizing. Die korting (of een andere welkomstactie) heb je - zoals hierboven vermeld - al gehad toen je klant werd. Uiteindelijk worden dit soort cadeautjes altijd door ons - de klanten - betaald, door b.v. nog verdere verhoging van het abonnement (dat is bij andere providers niet anders). Dat Frank je een aanbod deed om voor één van beide te kiezen is dus al opmerkelijk. Als je regelmatig gebruik wilt maken van welkomstacties moet je jaarlijks van provider veranderen, net als bij energieleveranciers.


Bij mij precies het zelfde. Ben ook verhuist. Kon alles meenemen naar ander adres.  Was glasvezel aanwezig.

Alleen jammer dat het niet werkt er komt maar 5mb binnen ipv 200mb absoluut geen tv kijken  zo . Contact opgenomen . Ja wordt aan gewerkt krijg je als antwoord. Volgende week komt monteur dus nog een week zonder tv. Kon app is geblokkeerd.  Waarom ?????

Ga nu dus op zoek naar wat anders zowel privé al zakelijk