Skip to main content

Hallo,

 

Mij is verteld dat ik via deze weg een klacht in moet dienen, dat doe ik bij deze. Dit in de hoop dat we een passende oplossing kunnen vinden. 

 

Ik heb op 22 oktober een internet thuis abonnement bij KPN besteld. Deze wordt pas 8 november geleverd en geinstalleerd. Ik ga 29 verhuizen en zit hierdoor dus de gehele periode tot 8 november zonder internet.

Ik heb op tijd besteld en tijdens het bestellen 22 oktober heb ik zelfs nog toegezegd gekregen van een werknemer dat het binnen 4 tot 5 werkdagen geleverd zou worden. Hier had ik speciaal voor gebeld. De snellere levering is de hele rede dat ik voor (de dure) provider KPN had gekozen. Anders had ik wel een andere goedekopere provider gekozen zoals budget thuis of t mobile. (deze leveren namelijk hun apparatuur ook op 8/9 november).

 

Gebeld met uw collega's van save en gesproken met Ouja500. Hierbij gaf hij aan dat hij niks voor me kon doen en maar een klacht in moest dienen. Ik sta helemaal perplex dat er niet naar een passende oplossing gekeken kan worden. Verder voel ik me misleid omdat mij is verteld dat ik het binnen 5 werkdagen kon krijgen en nu de hoofdprijs betaald voor een toezegging die niet waar wordt gemaakt. i.p.v. de beloofde 5 werkdagen zal het dus en in totaal 11 werkdagen worden. 

 

Ik heb in mijn nieuwe huis geen internet en kan dus ook niet werken met alle gevolgen van dien, Ik heb me netjes opgesteld bij uw collega en ook gevraagd of we niet een andere oplossing konden vinden want anders zal ik het moeten stopzetten en overstappen naar de goedkopere providers. Ik koos echter KPN voor de betere service en daar betaal ik graag meer voor maar zie er tot op heden nog niks van terug.

 

Ik ben bereikbaar voor contact voor een passende oplossing. Ook aangegeven dat ik dit moet melden bij alle concumenten sites consumenten bond, klachtcompas etc.  Ook hier kon ouja500 niks mee en gaf dus aan dat ik hier maar gewoon een klacht in moest dienen. Benieuwd wat jullie kunnen en ben dus bereikbaar voor contact.

 

Groet,

 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Justin met een klacht haal s.v.p. z.s.m. je privé-gegevens weg uit je openbare topic.

Dit die je door r.o. op de 3 … te klikken en dan op bewerken.

 


Top heb ik gedaan. Wordt er wel verder gekeken naar hoe we dit oplossen?

 


Hallo @Justin met een klacht , een moderator komt hier op terug.

 


Verder is het handig om je profiel in te vullen, een medewerker kan dan mee kijken en zien wie je bent. 

Wil graag even melden dat de datum die constant word gecommuniceerd een wensdatum is, dit omdat het helaas voor kan komen dat het later word. Zoals bij u helaas het geval is. 
Dat helpt u uiteraard niks en het is dan ook spijtig dat een collega een belofte maakt dat het binnen 4 a 5 dagen te leveren is. Dit kan hij helemaal niet namelijk.


Hoi @Justin met een klacht . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat de situatie anders uitpakt dan jou is voorgespiegeld. Ik heb in de systemen gekeken en kan daar een bestelling van 27-10 vinden. Op die datum is ook de orderbevestiging naar jou gestuurd. Vervolgens zie ik dat er een tweede mail is verstuurd waarin aangegeven wordt dat de monteur op 8-11 langskomt. 

Helaas kan ik hier verder niks in betekenen. Dit is voor een koper/xDSL verbinding bij KPN een redelijk snelle oplevering.  Ik betreur dat een collega iets anders heeft genoemd.  Het is in dit soort gevallen belangrijk om ook de bevestigingen goed door te lezen. Daarin staat altijd zwart op wit wat je kunt verwachten en wat de afspraken zijn. 

Mocht jij een particulier mobiel nummer van KPN hebben kan ik daar wel een gratis grote weekbundel opzetten. Op die manier kun je toch blijven internetten door van je telefoon een hotspot te maken.