Skip to main content

Zojuist een hele klachtenbrief uitgetypt die ook naar het hoofdkantoor gaat, maar hieronder de samenvatting van het proces:

  • Uw collega vertelt mij over een abonnement met 5 euro korting op mijn huidige Spotify abonnement
  • Ik besluit over te stappen en het abonnement gaat in vanaf 14 november
  • Ik informeer over de korting die mij is beloofd en mijn abonnement word aangepast naar 19 euro p/m meer dan het voorheen was
  • Een aanvraag om dit terug te draaien resulteert in een abonnement die alsnog rond de 4 euro p/m duurder is dan mijn huidige abonnement
  • Er word mij korting aangeboden van totaal 30 euro over de spanne van 6 maanden, terwijl ik daarna alsnog 4 euro per maand meer ga betalen (waardoor die korting binnen 8 maanden daarna ook niets meer waard is)
  • Na 1,5 uur mijn situatie uit te leggen komen we tot een compromis waardoor ik alsnog hetzelfde bedrag blijf betalen als nu

3 uur van mijn vrije tijd is opgegaan aan bellen, in de wachtrij staan, het schrijven van een brief om uit te komen op precies hetzelfde als wat ik voorheen al had… dit terwijl mijn vraag volgens mij niet bijzonder ingewikkeld is.

Dag @die ene Rodney  een hoop toestanden zie ik. Hier op het forum helpen klanten elkaar dus we kunnen in dit geval niets voor je doen. Een moderator gaat wel reageren maar dat duurt een dag of vier. Stuur je brief wel naar het goede adres want anders komt het ook niet goed. Hier is de pagina waar je klachten kwijt kunt. 


Hi @Joep1965 , bedankt voor je reactie.

Ik kreeg het advies van de klantenservice medewerker om deze stap ook te ondernemen, dus dat doen we dan maar. De pagina van klachten had ik inderdaad al gevonden en het adres dat daar word omschreven word ook aangeschreven, dus ook daarvoor bedankt. We wachten de reactie van de moderator en op de klachtenbrief gewoon af.

Een fijne dag gewenst.


Goedenavond @die ene Rodney en welkom op het KPN Forum!

Bedankt voor de samenvatting van jouw klachtenbrief. Jammer dat er een onduidelijkheid ontstaan is over de abonnementskosten, korting en dat het zo moeizaam verloopt om het naar tevredenheid af te ronden. 
Via het forum worden er geen klachten afgehandeld. Joep1965 legde het al mooi uit: op ons forum helpen klanten elkaar, met eventueel de hulp van een moderator.

Ik begrijp dat jij een klachtenbrief per post opgestuurd hebt. Nadat deze in gescand is, wordt deze gekoppeld aan jouw klantgegevens en doorgestuurd naar onze afdeling Klantenreacties. Zij nemen klachten in behandeling en nemen binnen 5 werkdagen contact met jou op.
Ik verwacht dat dit komende week zal zijn.

Laat je het weten als je vanuit hun een reactie op je klacht hebt gekregen?