Skip to main content

Ik heb een  klacht ik net iemand aan de lijn gehad ik heb mijn vraag gevraagd even wachten na 15 min wachten krijg ik ineens iemand aan de lijn weer vertellen de vraag waarom ik zo lang moet wachten op Google nest even aan iemand vragen weer 25 min  wachten zo ga je toch niet met vaste klanten om of denken juliie die binnen daar hoeven wij niet op te wachten de nieuwe klanten gaan voor zoals dat ze wiffie toestel bij krijgen maar als zo door gaat zit ik toch te denken wat ik ga doener kpn

 

Mvg

A tielemans 

 

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

Welkom @Petermax en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat jouw contact met onze klantenservice niet was, wat je ervan verwacht had en ook niet is gegaan zoals wij het voor ogen hebben. 

Klant of geen klant, ik ga er vanuit dat iedereen zo snel mogelijk een antwoord op een vraag wenst te hebben. Wij beantwoorden heel veel uiteenlopende vragen (!) en ik moet eerlijk bekennen dat we (nog) niet alles weten. Maar, als er, om wat voor reden dan ook, meer tijd nodig is om het antwoord te vinden, dan is het wel netjes om dat aan te geven. Of dat er aangegeven wordt, dat het gesprek wordt doorverbonden naar een ander. Jammer dat het bij jou anders verlopen is: excuses hiervoor! 

Heb je nu eigenlijk ook een antwoord op jouw vraag gekregen? :thinking: Voor alle zekerheid geef ik je nog de informatie over deze actie:

 de vraag waarom ik zo lang moet wachten op Google nest 

Alle klanten die tussen 6 september en 3 oktober 2021 bij KPN een 1- of 2-jarig KPN Unlimited abonnement afsluiten, kunnen gratis een Google Nest Hub aanvragen. Je kunt de Google Nest Hub claimen door vóór 17 oktober 2021 een online formulier in te vullen :point_right_tone4:Meld je aan en krijg een Google Nest Hub t.w.v. €99,99 cadeau bij KPN Unlimited

Geclaimd, hoe gaat het dan verder?
Na het invullen van het aanmeldformulier, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Na verificatie, ontvang je een mail met daarin een status update van jouw aanvraag. Deze ontvang je meestal binnen 3 dagen na registratie.

Indien jouw aanvraag is goedgekeurd, wordt de Google Nest Hub verzonden na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na afsluiten van het contract of - indien besteld in combinatie met een toestel – 14 dagen na levering van het toestel). Zodra wij de Google Nest Hub verzenden, ontvang je een track&trace om de verzending te kunnen volgen.

Bij problemen of vragen over deze actie, kun je terecht bij een afdeling die helemaal op de hoogte is van deze actie: je kunt rechtstreeks contact met hen opnemen door te bellen naar 043-8800150. Zij zijn ook per e-mail bereikbaar: kpn@consumercare.info of via een contactformulier.