Skip to main content
Antwoord

Klacht omtrent verhuizen

• June 25, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Op 26-05-25 heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan KPN. De verhuizing zou 12-06-25 plaatsvinden. Alles aangesloten maar geen internet. Gebeld en de aansluiting was in orde. Daarna heeft de dame aan de telefoon alles ingezet op 19-06-25 (1 week verder).

Wederom op die datum geen internet. Weer gebeld. De dame die ik toen aan de telefoon had heeft via een videocall gekeken of alles aanwezig was en dat klopte. Na verder zoeken bleek dat er helemaal geen aansluiting was op dat adres (koperaansluiting) en heeft ze een monteur geregeld voor vandaag 25-06-25. Ook heeft ze een pakket met digitenne en een dongel met simkaart opgestuurd zodat ik toch thuis kon werken. Helaas was de simkaart niet geactiveerd en werkte de digitenne ook niet (hier kwam ik achter na een bezoek bij de KPN winkel). Alles weer teruggestuurd. 

Vandaag (25-06-25) vanaf 08.00 uur zitten wachten op een monteur die tussen 08.00-12.00 uur zou komen. Om 11.17 uur krijg je dan een mail dat hij tussen 13.00-17.00 uur komt.

Wie gaat mijn verloren week dat ik thuis heb kunnen werken en deze dag vergoeden dat ik vrij heb moeten nemen. En dan nog maar niet te spreken over de € 65 voor een hele maand internet/tv terwijl ik nu al 2 weken niets heb. Maar als ze dat afschrijven gaat het wel op tijd. 

Ik vind het ronduit schandalig dat KPN zo met de klanten omgaat. Halve informatie en geen hulp en geen tegemoetkoming in de kosten die ik nu gemaakt heb

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Denise1970. Welkom op de community! Wat jammer dat het zo is gelopen. Ik snap goed dat je hier boos en teleurgesteld over bent. Je hebt duidelijk je best gedaan om alles goed te regelen, maar toch is het niet goed gegaan. Is de monteur inmiddels langs geweest? En werkt je internet nu wel?

Ik kan je helaas zelf niet verder helpen met kosten en de dagen dat je niet kon werken. Ik begrijp uit jouw bericht dat er wel een noodpakket is verstuurd, maar dat je hier weinig aan hebt gehad. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit verder oppakken of een klacht voor je aanmaken voor onze klachtenafdeling. Geef dan duidelijk door wat er is gebeurd en wat je kosten zijn geweest. Dan kijken ze wat ze voor je kunnen doen.

4 reacties

• June 25, 2025

Na verder zoeken bleek dat er helemaal geen aansluiting was op dat adres (koperaansluiting)...

Wat bedoel je hier mee? Je had het toch aangesloten? 

Of had er glasvezel moeten leggen op jouw adres en ligt dat er niet omdat de vorige bewoners dat geweigerd hebben? "We gaan toch binnekort verhuizen..."

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 25, 2025

Ja de modem en het tv kastje. Glasvezel staat in de wacht er was aangegeven dat er een koperaansluiting was.

• June 26, 2025

Ja de modem en het tv kastje. Glasvezel staat in de wacht er was aangegeven dat er een koperaansluiting was.

Zitten de buren wel al op glasvezel? Als dat zo is, dan is de kans groot dat jij geen abonnement meer kan afsluiten op koper. KPN blokkeert dat dan. En dan moet je wachten totdat bij jou ook glasvezel aangelegd is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@Denise1970. Welkom op de community! Wat jammer dat het zo is gelopen. Ik snap goed dat je hier boos en teleurgesteld over bent. Je hebt duidelijk je best gedaan om alles goed te regelen, maar toch is het niet goed gegaan. Is de monteur inmiddels langs geweest? En werkt je internet nu wel?

Ik kan je helaas zelf niet verder helpen met kosten en de dagen dat je niet kon werken. Ik begrijp uit jouw bericht dat er wel een noodpakket is verstuurd, maar dat je hier weinig aan hebt gehad. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit verder oppakken of een klacht voor je aanmaken voor onze klachtenafdeling. Geef dan duidelijk door wat er is gebeurd en wat je kosten zijn geweest. Dan kijken ze wat ze voor je kunnen doen.

Â