Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb net een half uur aan de telefoon gehangen, zonder enige stap verder te komen. Wij wilden namelijk ons pakket wijzigen. Daarnaast kregen wij vorig jaar korting aangeboden na te hebben aangegeven dat we gingen overstappen. Wij hoopten dat dit weer mogelijk zou zijn, aangezien we nu veel meer betaalden dan wanneer je een nieuw abonnement zou afsluiten. De eerste medewerker kon mij niet iets extra’s aanbieden en heeft mij toen doorverwezen naar een andere afdeling. De man die ik daar aan de telefoon kreeg, was uitermate onrespectvol. Op een denigrerende manier legde hij uit waarom KPN geen kortingen aanbiedt aan vaste klanten. Toen ik aangaf dat ik de manier van spreken niet prettig vond, begon hij hard te lachen en zijn stem te verheffen. Ik vind dit onacceptabel en was hier best van geschrokken. Vervolgens heeft de meneer de telefoon opgehangen. Is dit jullie manier van service bieden aan jullie vaste klanten? Wij willen nu niets liever dan overstappen. En laten dit door de andere provider regelen zodat wij niet meer onrespectvol te woord gestaan worden. Wij wilden dit indienen als klacht, maar een klacht indienen is bijna onmogelijk en moet via allemaal omwegen, dus graag horen wij, waar we deze klacht kunnen indienen en wij hopen dat jullie hiervan kunnen leren. 

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Natuurlijk moet je altijd vriendelijk te woord worden gestaan. Vervelend dat het niet gebeurt is. Kortingen aan vaste klanten worden gelukkig niet meer gegeven want dan moeten de prijzen omhoog en dat wil niemand. Hier is het formulier https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Hallo @HuizeAegidiaRotterdam Goed dat je de moeite hebt genomen om hier je verhaal te doen. Ik vind het als eerste bijzonder vervelend dat je het gesprek met de collega aan de telefoon als zo onprettig hebt ervaren. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je op een dergelijke manier te woord wordt gestaan en het spijt me om te horen dat het gesprek zo is verlopen. Wellicht heb je de klacht al via het formulier waar Joep naar verwees ingediend, anders kan ik je hier mee helpen. 

 


Reageer