Skip to main content

Beste KPN,

 

hoe kan het toch dat het altijd weer mis gaat. Ik vraag gisteren om het omzetten van mijn alles in 1 pakket naar een hussel. Reden was de omzetting van spotify premium naar family. Wat werd mij aangeboden: omzetting van alles in 1 naar hussel, met behoud van alle onderdelen zoals Foxsport, terugkijken, tv ontvangers etc.. Omdat spotify premium in mijn pakket gratis is en dat bij de omzetting niet meer het geval was, rekende de medewerker het voor mij uit. Nu betaal ik ruim € 73,- per maand. Na omzetting zou dat € 72,90 worden, waarbij dus alle onderdelen meeverhuisd zouden worden en spotify premium verhoogd worden naar spotify family. De eerste 6 maanden zou ik zelfs nog korting krijgen (ik zou dan voor 6 maanden € 49,83 betalen, waarna het dan dus € 72,90 per maand zou worden). Ik blij en meer dan tevreden. De medewerker ging het in orde maken en ik moest even wachten en aan de lijn blijven. Na verloop van tijd kwam hij nog een keer terug met de mededeling dat hij nog steeds bezig was. Keurig allemaal. Maar plots werd de verbinding verbroken. Ik bel terug, krijg natuurlijk weer een ander, die van niets wist en mij adviseerde morgen (zojuist dus) terug te bellen. Weer een keurige medewerker aan de lijn, die van niets wist en er stond ook niets in het systeem. Hij gaat opnieuw aan de slag en blijkt van het aanbod niets over te blijven. Omzetten zou mij geld kosten, De maandelijkse kosten zouden zelfs fors omhoog gaan en daarbovenop moest ik dan ook nog Spotify family zelf betalen (rond de € 15,- per maand). Hoe kan het toch dat het bijna altijd zo verloopt…………..ik baal hier enorm van en overweeg om op te zeggen en naar een betere aanbieder over te stappen…......…..…...…….

Ik denk dat dat niet gebonden is aan in dit geval de KPN< maar dat het een nadeel is van dit systeem. Je krijgt steeds een ander persoon en vaak heeft men geen kennis van zaken of beperkte kennis. En men is niet nauwkeurig in de verslaglegging van de gesprekken zodat men met 1 blik op de computer kan zien wat er aan de hand is.  Je krijgt wel overal het bandje te horen dat dit gesprek wordt opgenomen, voor leerdoeleinden ( zegt het bandje) . Nu heb ik vaak contact moeten opnemen met de KPN en ben juist over hen zeer tevreden, korte wachttijden en veel bereidheid om mij te helpen.  Bedenk dat het gras bij de buurman echt niet groener is.


dat laatste realiseer ik me ook hoor….. Maar het is wel wat met die grote organisaties.

dank voor je reactie


Hoi @Baas63, goed dat je je bericht hier plaatst. Kan me voorstellen dat je behoorlijk van een koude kermis thuiskomt als je zo'n mooi aanbod krijgt en die vervolgens toch niet doorgevoerd kan worden. 😕 Niet leuk en ook beslist niet de bedoeling. Ook gek dat de eerste collega die je gesproken hebt geen notitie achter heeft gelaten van het aanbod dat jou is gedaan. 

Het gesprek met de laatste collega klinkt als hetgeen waar ik ook bekend mee ben. In Hussel zit Spotify Premium namelijk niet gratis meer inbegrepen en ook voor Spotify Family zullen dan extra kosten bij het abonnement opkomen (€14,99). Als je nu trouwens gebruik maakt van KPN Compleet (voordelen wanneer je mobiel en vaste diensten van KPN combineert) vermoed ik dat je Fox Sports gratis in je abonnement hebt zitten. Wanneer je overstapt naar Hussel is dit niet meer het geval. Wel heb je dan nog entertainmentkorting waarmee je €5,- korting op Spotify Premium/Family, Fox Sports, het Pluspakket of Film1. Ik weet niet wat je precies in je abonnement wilt hebben, maar als je in je MijnKPN naar Producten gaat, daar de thuisdiensten kiest en dan Abonnement wijzigen dan zie je daar wat de mogelijkheden en de prijzen zijn. Daar kun je de wijziging ook meteen aanvragen, mocht je dit willen.

Mocht het echter alleen om Spotify Family gaan en ben je verder heel tevreden met je huidige abonnement, dan kun je Spotify Family ook via Spotify aanzetten. Het gratis Spotify Premium account dat je nu hebt kun je eventueel cadeau doen aan iemand. 🙂 Als je op deze pagina kiest voor Activatiecode opvragen en daar je e-mail adres invult, dan krijg je een nieuwe code die iemand anders weer voor zijn of haar Spotify account kan gebruiken. 

Hopelijk kun je wat met deze tips. Mocht je toch vragen hebben, laat het gerust weten! 


Reageer