Skip to main content

Geachte opdrachtgever aan onderaannemer van Gelder telecom. Mijn klacht gaat over het de amateuristische en onderkundigheid van de ‘vaklui’ die van Gelder inzet voor de klus. Inmiddels Bennink 6 vrije ochtenden verder en heb nog steeds geen glasvezel aansluiting. Steeds opnieuw komt er een team die de ‘klus’   gaat klaren. Maar steeds opnieuw vinden ze een andere reden waarom het niet gaat lukken. De ene ploeg zegt dat het op de manier waarvan de andere ploeg zegt dat het niet kan. En de andere zeggen visa versa. Inmiddels 6x andere mensen aan het graven geweest in mijn tuin zonder resultaat. U begrijpt dat ik er helemaal klaar mee ben. Ik heb nu 6x een vrije ochtend moeten nemen van mijn werkgever. Ik eis compensatie hiervan! Temeer omdat nu vandaag helemaal niemand is geweest. Zonder afgericht of enige ander vorm van communicatie! Kortom OMBESCHOFT en onfatsoenlijk!!! Ik eis dat u als opdracht gever uw verantwoordelijkheid neemt! Ik zie graag u reactie tegemoet met daarin de oplossing en uw voorstel op welke manier de KPN mijn gaat compenseren voor de 6 snipperochtenden  

in afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet Jan Collewijn.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Triamide haal s.v.p. i.v.m. je privacy zo snel mogelijk je mobiele nummer weg in dit openbare forum.

 


Helaas ben je hier op het verkeerde adres. Dit is kpn de provider en die heeft niet te doen met de aanleg van glasvezel. Dat is een ander bedrijf. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. Kpnnetwerk is de beheerder van het glasvezelnetwerk.


Hallo @Triamide jammer om te lezen dat het niet gaat zoals jij denkt dat het zou moeten gaan, echter, je reageert nu in een openbaar forum van KPN, de provider, die kan niets met jouw reactie.

Je moet echter zijn bij KPNNetwerkNL, www.kpnnetwerk.nl die verantwoordelijk is voor de infrastructuur, het aanleggen van de glasvezel dus.

Hier kan helaas niemand je helpen.

Succes.

 


Hoi @Triamide . Als dit om aanleg van glasvezel gaat dan is kpnnetwerk daar de verantwoordelijke partij voor.

Je kunt ze bereiken via:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/