Beste KPN,
Sinds augustus hebben wij de KPN glasvezel kabel in de tuin liggen. Sinds september ben ik ingegaan op een aantrekkelijke aanbieding van KPN waarbij gezegd werd door de verkoper dat in December mijn woning gepland stond om aangesloten te worden.
Ik heb dit meerdere keren gevraagd maar de medewerker aan de telefoon wist het zeker en zo stond het ook op de site van kpnnetwerk.
December echter nog steeds niks gehoord van de onderaannemer. Vervelend, maar ik begrijp dat het kan uitlopen. De datum was inmiddels ook veranderd naar januari. Inmiddels staat er al sinds januari dat ik binnen vier weken aangesloten wordt maar we zitten alweer bijna in Maart en ik heb nog steeds geen glasvezel aansluiting.
Inmiddels betaal ik 37.50 per maand voor een 1mb up/down abonnement (onbruikbaar, zo langzaam) want sneller is niet mogelijk via jullie lijn.
Ik baal enorm van het feit dat ik betaal voor een onbruikbaar abonnement terwijl er toezeggingen zijn gedaan door jullie verkoop afdeling. Ik had vertrouwen in jullie en dacht dat KPN het anders deed qua klantenservice. Tot nu toe ben ik vrij teleurgesteld.
Mijn vraag is eigenlijk concreet, wanneer wordt ik aangesloten op het netwerk?
Ik stel de vraag aan jullie want er is nergens te vinden wie de onderaannemer is.