Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil een klacht indienen. Wij hebben een nieuw bouw appartement, en niemand wist waar ik moest zijn om een aansluiting van KPN in de meterkast te krijgen. Dit omdat bij de KPN bekend was dat de aansluiting nog niet gemeld was en pas per 29 juni aangemeld zou worden. Ook is het niet bekend dat KPN vast een andere organisatie is dan KPN Volkers Wessel. Met het gevolg dat wij 15 april de sleutel kregen van ons appartement en het gisteren 31-05-2021 pas in orde was. Wij hebben dus 6 weken geen internet en geen tv gehad. Dan krijg je een noodpakket maar dat is voor twee dagen. Mijn man heeft een eigen bedrijfje en heb geen normale internet aansluiting gehad. Ook werk ik veel via teams en naar een overleg van een kwartier hadden wij geen internet verbinding meer via de hotspot. Het heeft ons veel geld gekost. Maar het meest frustrerende is dat niemand weet hoe het moet worden opgelost. Ik heb mijn KPN telefonie ook al moeten verhogen omdat ik daarmee nog enigszins op internet kon. Ik heb geloof ik wel 40 x gebeld.

Sorry voor mijn klacht.

 

Admin: eigen topic voor vraag vraag aangemaakt

Hoi @Astrid Melchels 
Vervelend dat het zo moeilijk gegaan is.
Je kunt het beste de klacht via het klachtenformulier indienen dan hebt je gelijk de goede afdeling te pakken.