Skip to main content

Het begon allemaal op 19 december, dit was de dag van aansluiting, glasvezelkabel niet goed er was iets met kruiskabel, kpn thuis mocht dit niet aansluiten want dit was voor de onder aannemer, toen werd het 22 december met tal beloften op zak vertrouwen dat we dan internet en tv hadden, inmiddels 22 december weer niet aangesloten ondertussen al heel wat keren gebeld met kpn maar elke keer wimpelde ze af met mooie praatjes en beloften, inmiddels 100 beloften veder en tal van compensaties veder pas eerste week van januari aangesloten, noodpakket was niks erg vaak voor gebeld dat tv ontvanger niet werkt dat we die buiten moeten zetten willen we tv hebben ( was normaal? ) internet stopte er dagen mee dan wel dan niet internet, alles op me huidige abonnement moeten doen, zoveel klachten in gediend maar nooit reactie! Zou 1 maand gratis krijgen, ik zou aansluit kosten vergoed krijgen, ook was het op de site niet goed gegaan met de aanvraag ( wilde de xbox s serie en bleef maar 35 euro per maand 12 maanden lang in beeld krijgen) dit zou opgelost worden, op hede na nog meerdere malen bellen gebeld worden door klachten bureau maar dit is niet gebeurt! Ik ben helemaal klaar met kpn! Maar overstappen mag niet meer volgens hun na al deze klachten, compensaties die niet na gekomen worden, en telefoontje van klachen commissie die uitblijft! Ik raad niemand dit aan! Het is belachelijk! En dan was er de 22 die monteur nog en dan belt hij met kpn netwerk en onder aannemer en die zeggen dood leuk dat ze niet wakker liggen dat wij geen internet en tv hebben ( feestdagen en nieuwjaar zonder internet en tv belachelijk)!!

 

moest hier me klacht ook maar duidelijk maken van kpn zelf ( hoop dat ik nu wel geholpen wordt! En dat ik gebeld wordt i.v.m. Mijn klacht!)

Hi @Sab_ en welkom op het forum. Jeetje bepaald niet de start bij ons die je hoort te krijgen. 😥 Wat ontzettend zuur dat er iets mankeerde aan de glasvezelkabel waardoor de diensten later kwamen dan de bedoeling was. 

Ik werk via het forum, dus het contact zal via hier verlopen. Telefonisch contact gaat via 0800-0402, dus mocht dat je voorkeur hebben dan kun je ons doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 bereiken. 

Wat een compensatie betreft, ik weet niet wat toegezegd is, maar we kunnen alleen de abonnementskosten vergoeden die je hebt betaald voor de periode waarin je geen diensten had. Die kun je ook via onze vergoedingspagina aanvragen. Mocht je abonnement ingegaan zijn vanaf het moment dat de diensten werkten, dan kan ik geen compensatie bieden. Daarvoor hebben we het noodpakket, waar je zo te lezen gebruik van hebt gemaakt. Al is het jammer dat deze niet bepaald soepel draaide. 

Dan de Xbox, op je bestelbevestiging staat van welke welkomstkorting je gebruik maakt. Als hierop staat dat het de €35,- is voor 12 maanden, dan kan dit niet meer aangepast worden. De bestelbevestiging is leidend in deze en ik kan hier geen uitzonderingen op maken na afloop. 

Waarschijnlijk niet de antwoorden waar je op hoopte, maar hopelijk heb ik je in elk geval wat duidelijkheid kunnen geven. Mocht je toch nog vragen hebben, of mocht ik iets gemist hebben, laat het weten!Â