Skip to main content

Betreft aanvraag SSIH396***-****

Tevens gemaild naar KPN-NETWERK >>

Goedemorgen,

 

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de manier hoe KPN , KPN-NETWERK en / of onderaannemers met deze aanvraag omgaan.
 

Er zou contact worden opgenomen, echter wederom niets gehoord.
 

Inmiddels heeft mijn zoon een mail gekregen op 8 september dat de gehele bestelling is geannuleerd, zie screenshot in de bijlage, omdat er al een bestelling loopt.

 

Dit is ook meerdere malen telefonisch en in onderstaande mail.aangegeven.

Als dit het probleem is had dit ook al veel eerder aangegeven kunnen worden (gelijk na  aanvraag)

 

Van een medebewoner begrinpen we dat KPN maandag komt om 'zijn' aansluiting te realiseren, ik ben dan wel benieuwd of er nu alsnog een nieuwe kabel naar binnen wordt gebracht of dat deze op de bestaande aansluiting wordt gerealiseerd.

 

Moeten we er nu van uitgaan dat 'onze' aansluiting sowieso niet meer wordt gerealiseerd??

 

Al met al een vreemde situatie, waarbij het me vooral steekt dat gemaakte afspraken (als contact opnemen) gewoon niet worden nagekomen.

 

Het zou prettig zijn dat in ieder geval 1 van de betrokken partijen zou reageren.

KPN (niet KPN-NETWERK) is particulier niet te mailen, dus de taak aan u dit te delen met de betrokken partijen.

 

Namens een ontevreden nieuwe klant,

 

Rob Wensink 

 

Goedenavond @Wensink1! Jammer dat een aanvraag niet gaat zoals je verwacht had en dat er onduidelijkheid is over de status van de aanvraag. 

Ik begrijp dat het om een nieuwe aanvraag voor Internet gaat en dat KPN Netwerk erbij betrokken is.

Er zou contact worden opgenomen, echter wederom niets gehoord

Door wie zou er precies contact opgenomen worden? 

Het lijkt mij goed dat er samen gekeken wordt naar de status van je aanvraag. Dat kan via het Forum, maar houdt dan wel rekening met een langere reactietijd. Het snelste is om contact op te nemen met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Toch liever via het Forum, vul jij dan jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Hoi Shyrin,

volgens mail van KPN NETWERK »

Van: support@kpnnetwerk.nl <support@kpnnetwerk.nl>
Verzonden: donderdag 2 september 2021 10:19
Aan: xxxxx
Onderwerp: RE: aansluiting xxxxxxx CRM:0442806
 
 

Geachte heer Wensink, 

Wat vervelend dat de communicatie op deze manier plaatsvind. Zojusit heb ik de verantwoordelijke partij verzocht om u te contacteren om uw punten bespreekbaar te maken. Zij zullen u binnenkort telefonisch benaderen.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Willine 
Klantenservice KPN Netwerk

 

Ik vermoed dat de verantwoordelijke partij de onderaannemer van KPN_NETWERK is (Volker Telecom ??)

er gaat een hele mailwisseling met KPN NETWERK aan vooraf, indien gewenst kan ik deze met u delen.

daarnaast meerder malen telefonisch contact gehad met KPN en KPN_NETWERK, waarbij na enige tijd de verbinding werd verbroken.

Wellicht moet KPN met KPN-NETWERK aan tafel wat er nu wel of niet gerealiseerd kan worden op dit adres. 
(er rekening mee houden dat er meerdere gebruikers op dit woonadres (voormalige school) staan ingeschreven)

Voor nu lijkt het erop dat de gehele bestelling geannuleerd is en ik vraag me af als we nu een nieuwe aanvraag zouden doen of deze dan wel (alsnog) gerealiseerd kan worden

 

(Profiel voor zover mogelijk aangevuld ( mijn zoon is nog geen klant, (we konden de bestelling ook niet toevoegen aan zijn profiel) dus nog geen klantnummer etc.)

 

m vr gr Rob Wensink



nwtelecom ?)

 

ik weet in deze niet wie de verantwoordelijke p in deze niet wie de verantwoordelijke partij is, ik)


Dank je wel! Wij, KPN provider, hebben nog geen seintje gehad van de netwerkbeheerder (KPN Netwerk), dat alles gereed is om internet te kunnen leveren. Voor zover ik het nu kan zien, hebben wij ook geen bestelling (meer) in behandeling. Ik ga mijn best doen om meer duidelijkheid te krijgen in jullie situatie en heb intern navraag gedaan. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten.


Wat ik teruggekoppeld heb gekregen, is dat het leveren mogelijk is, maar dat er een netwerkkabel door het pand getrokken moet worden (met bijbehorende kosten) en dat hiervan afgezien is. Jullie zouden proberen om aangesloten te worden op de zakelijke glasvezel verbinding die er al is? Op basis hiervan is de bestelling in overleg geannuleerd. 

Ik weet niet of er intussen al telefonisch contact geweest is, maar het lijkt mij goed om dit af te wachten en het verhaal aan te horen.


Hoi ,

 

Dank in ieder geval voor je moeite om eea uit te zoeken.

Helaas niet meer terug gebeld.…

 

Er waren meerdere bestellingen op dit adres,  dus 'onze' bestelling is niet in overleg geannuleerd.

Inmiddels via Ziggo een werkende internet aansluiting in het pand die (deels) gedeeld gaat worden. (Binnen 3 dagen geregeld...)

 

M vr gr Rob Wensink 


Geen dank! Jammer en raar hoe het dan gelopen is. Blij om te lezen dat jullie nu in ieder geval up and running zijn, qua internet!