Skip to main content

Hallo, ik regelde netjes een abonnementje n voor mijn kleindochter voor als ze buiten ging spelen. Ze hoefde alleen maar te kunnen bellen met de mobiel. Nou de telefonist regelde een mooi abonnementje met korting omdat ik al klant was en videoland had, allemaal korting en gaan aansluitkosten. 7,50 in de maand. Alles afgesproken en omdat ik allang klant ben bij KPN was ik weer netjes geholpen. De bevestiging zou komen maar kwam niet, ook niet per post. Dezelfde dag word je opgenomen in het ziekenhuis en bent ziek. Gisteren was ik thuis en kreeg ik de rekening van 30.- Wat is dit dan. Vandaag belde ik dus netjes op maar dat veranderde snel. Ik legde het verhaal uit en kreeg geen enkel respect, ze ging het navragen en liet mij een uur in de wacht. Ze zei het was mijn eigen schuld, ik had op de mail moeten kijken. Waar dus niks binnen is gekomen.  En dat kun je ook als je ziek ligt in het ZH. Nou ik heb dus nooit iets gehoord en wil het ontbinden. Ze zei; ik moest niet alles geloven wat ze mij aan de telefoon wijs maakte, nee dit vind ik een vorm van iemand iets aansmeren, geen bevestiging sturen en dan maar de rekening. Ik was lang klant maar niet lang meer. Wat een onbeschofte bedoeling KPN

Beste @Ineenron, welkom! Wat een lief gebaar, die zo een beetje in de soep loopt zo! Allereerst: sterkte! Daarnaast: normaliter is het inderdaad zo dat je binnen 14 dagen nog kunt annuleren. Na die tijd in principe niet. Jij moet dan natuurlijk wel goed geïnformeerd worden over het hoe en wat. Ik begrijp goed dat het abonnement nu een stuk hoger is? Of gaat het om de aansluitkosten die niet in rekening gebracht zou worden? Als je je forumprofiel aanvult met je adres, klantnummer en het betreffende 06-nummer, kijk ik graag met je mee. 


Beste Marcia ik heb je een pb gestuurd.

Groetjes Ine 


Heb het ingevuld

 


Bedankt! Ik zie inderdaad dat de aansluitkosten wel gecrediteerd zijn. Dat staat ook mooi op de factuur. De factuur die je gekregen hebt, betreft echter meteen twee maanden. De kosten over heel september en heel oktober. Zou 15 euro per maand zijn. Dat is wat het abonnement dat je gekozen hebt, normaliter ook kost. Daarbij hoort nog een Hussel korting van 2.50 euro die niet geactiveerd was. Dat heb ik bij dezen gedaan en je betaalt dus per vandaag die 12,50 euro per maand. Maar dat is geen 7,50 euro, dat besef ik! Ik kan er alleen niets anders van maken helaas:disappointed_relieved: .


Onder de € 11,50 heeft KPN niks. Dat is het goedkoopste wat je bij KPN af kunt sluiten. Dan heb je een mobiel abonnement zonder data en met 150 belminuten per maand.