Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb sinds 5 aug geen internet en geen tv meer meer. Deze storing (die groter bleek dan 1 adres) is echter pas gaan lopen bij jullie vanaf 8 aug. (Zie storing melding). In juli ook een storing gehad, waarvoor een monteur netjes heeft gezocht naar het probleem, helaas nu weer een storing. 

Als ik de 0800 nummer bel van kpn krijg ik eigenlijk direct te horen dat ik moet ophangen omdat ik bij de storing hoor. Echter na een week geen internet en wel moeten werken toch blijven bellen tot ik een internet bundel ontving. Erg vervelend dat dit niet automatisch gekoppeld kan worden bij storingen. En de klant hier zelf om moet vragen. Terwijl er elke maand netjes betaald wordt. 
 

tevens is er na het 1ste sms’je geen vervolg meer gegeven aan de storing qua informatie. Ik kijk nu elke keer op de website naar de storing. Deze verplaatste zich telkens elke zoveel uur. vanochtend nog gebeld met de klantenservice, en konden mij helaas verder niks vertellen aan dat het aan een kabel lag en qua verwacht herstel niks te melden was. 
 

nu kijk ik online bij de storing melding, en staat er met verbazing dat de storing 6 september verwacht wordt hersteld te zijn! Dit vind ik nogal wat een maand geen internet en tv! Zonder communicatie of bericht. 

ik vraag mij af waar de urgentie zit? En of dit de normale manier van communiceren wordt vanuit een groot bedrijf, naar mensen die elke maand netjes betalen. Ik ben enorm benieuwd of dit niet eerder opgelost kan worden of een passende oplossing bedacht kan worden. En wellicht een compensatie kan plaatsvinden naast de 1/30 per dag (wat achteraf) ingediend kan worden, waardoor je eigenlijk voor niks betaald op dit moment. 
 

ik zie graag u reactie te gemoed.

 

Mvg,

mandy D

De titel is ineens veranderd. Dit gaat om de postcode 3202. 


Hoi @MandyD1993 . Ik wil graag meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?