Skip to main content

Hallo,

 

Ik begrijp dat dit niet het juiste forum is, maar ik kan geen propere manier vinden om contact te krijgen. Ik kan kpnnetwerk niet bereiken met de telefoon omdat de verbinding elke keer wordt gebroken.  mijn mails worden verkeerd gelezen en/of genegeerd. ik krijg elke keer een ander verhaal te horen. Elke keer wordt er een nieuw casenummer gemaakt en elke keer mag ik wéer het probleem uitleggen. 

 

Ik heb een klacht over KPNNetwerk die ik in begin februari heb ingediend betreffende het zonder toestemming graven in mijn tuin en het slopen van mijn spullen, het verpesten van de grond en het kwijtmaken/vernietigen van onvervangbare eigendommen.

 

Bij welke manager kan ik hiervoor terecht? De supportmedewerkers helpen echt voor geen fluit . De aanmemers (geen idee welke, KPN wilt er niet duidelijk over zijn) negeren de boel en liegen ook nog keihard. Nu is mijn klacht ineens retroactief afgewezen door de aannemer wegens een foto van een dooie lavendelplant. Ik snap er niks meer van.

 

 

Ik ben het echt zat! Het is nu maanden geleden en KPNNetwerk doet helemaal niks behalve dingen vertragen en vaag zijn. KPN vindt dat de aannemer het moet oplossen, maar de aannemer is zwaar onprofessioneel. Net iemand van KPN gesproken die niks voor me kon betekenen (verder was ze erg aardig!), en zij vond ook dat de politie bellen waarschijnlijk het enige is wat ik kan doen.

 

Dit is belachelijk. Hoe durft dit bedrijf zomaar iemand's tuin binnen te komen en de boel mollen zonder enige toestemming? Dat is toch niet legaal? De enige toestemming die ik gaf was voor iemand om aan de deur te komen en met mij te overleggen. Dit is nooit gebeurd.

 

Ik ben een beetje ten einde raad. Ik kan niks met m'n tuin nu. M'n dooie huisdieren liggen nu al maanden in de gang omdat ik bang ben dat ze wéer zonder waarschuwing opgegraven en geplet gaan worden.

 

Iemand een tip? Iemand iets soortgelijks doorgemaakt?

Hallo @Spekvet de enigste partij is toch echt www.kpnnetwerk.nl

via hun contactmogelijkheden:

Schade of klacht melden | KPN Netwerk

Succes


Hallo @Spekvet de enigste partij is toch echt www.kpnnetwerk.nl

via hun contactmogelijkheden:

Schade of klacht melden | KPN Netwerk

Succes

 

Ik ben al maanden in contact met KPNnetwerk zoals ik had aangegeven in het bericht...


Ik zou je een rechtsbijstandsverzekering aanraden als je die niet hebt. En als je die niet hebt een reguliere advocaat in de arm nemen, die neemt je vast bij de hand. Met zo'n onwijs verhaal heeft KPN Netwerk c.q. KPN geen poot om op te staan. 

l.s., wat mega-irritant dat ze (de PTT? of het ouwe KPN?) het bedrijf opgesplitst hebben en op die manier onbereikbaar zijn en totaal geen verantwoordelijkheid nemen. Ik leef met je mee.


Hallo @Spekvet de enigste die misschien iets voor je kan betekenen is een moderator. Vul daartoe in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in een een moderator komt er binnenkort op terug.

Succes.

 


Ik ga zeker mijn rechtsbijstandverzekering er bij halen, goed idee Paul!

 

@JanD Ik ben geen KPN klant dus ik kan/ga deze gegevens niet delen.


Hi Spekvet. Welkom op het forum. 

Het klopt inderdaad dat wij als provider hier niets mee te maken hebben of kunnen doen. Ik heb vaker klachten voor bij zien komen maar nog niet eerder gehoord dat ze dit nier daar niet oppakken. Ik denk ook dat rechtsbijstand dan misschien de volgende stap is, of in ieder geval een aangetekende brief. 

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. 


Helaas wordt de klacht al maanden niet opgepakt en ik mag ook niet ‘nee’ zeggen. Ik heb even gevraagd of de werkzaamheden klaar zijn, met de hoop dat ik de overige helft van m'n dieren opnieuw kan begraven… en dat zijn ze niet, ook al heb ik 5 keer toestemming ingetrokken.  De volgende keer bel ik gewoon direct de politie.

Ik vind het allemaal echt niet kunnen. Er is geen enkele manier om normaal contact te krijgen met KPNNetwerk. Wat een absoluut rotbedrijf is het.

 

Thanks voor de tips! Rechtsbijstand had ik later afgesloten, helaas.