Skip to main content

Sinds meer dan drie weken werkt de glasvezel internet aansluiting in Gouda niet meer. Dit is veroorzaakt door een monteur van Volker-Wessels die een ander issue oploste door mijn verbinding defect achter te laten. Dit is aangemeld bij KPN, KPN heeft meerdere keren een monteur gestuurd die aangaf dat het fysieke werk met de schop is uitbesteed aan Volker-Wessels. Inmiddels al meer dan 12 uur in wachtrijen gezeten bij KPN en vooral Volker-Wessels helpdesk, die na soms een uur of meer wachten (record 1u20m), beloven  dat teruggebeld wordt maar dit is niet gebeurd. Diverse keren heeft Volker-Wessels tickets zonder oplossing afgesloten volgens KPN mdw, die hier ook niets aan kunnen doen omdat het werk uitbesteed is.

Inmiddels betaling van November laten storneren, en een nieuwe glas internet verbinding bij T-Mobile aangevraagd. Inclusief drie high-end GSM contracten betaal ik KPN bijna 200 in de maand, om als oud vuil behandeld te worden in een Kafkaanse bureaucratie en een oneindige helpdesk loop.

Lieve KPN: Als jullie dit niet binnen drie dagen oplossen ben ik binnen 2 maanden met alles weg bij jullie, en ontsla svp de manager die dit uitbestedings project bij Volker-Wessels heeft uitgevoerd.

 

Hoi @ewn, welkom terug op ons forum! 
3 weken is wel erg lang om zo zonder diensten te zitten en niet op de hoogte gehouden te worden. Ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent.
Ik durf ook niet te zeggen of ik meer in kan zien dan mijn telefonische collega's.
Als een ticket bij de oplospartij ligt is dat vaak alles wat we hierover in kunnen zien.

Uiteraard wil ik natuurlijk altijd even met je meekijken, daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je je profiel invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?