Skip to main content

Ik heb nog nooit zo’n slecht internet gehad! Wat gaan jullie daar aan doen? Ik heb niet gevraagd om kpn! 

Goedemiddag @Jolanda2020 en welkom hier op het KPN Forum :)

Excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk en ik was daarom niet eerder in de gelegenheid om je bericht te beantwoorden. In ieder geval goed dat je kenbaar maakt dat je internet op het moment zo slecht is. Sinds wanneer ervaar je problemen? En gaat het dan om de Wi-Fi of ervaar je ook problemen met een bekabelde verbinding? Hoe beter je dit uit kunt leggen des te sneller kan ik toewerken richting een oplossing! Ik zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!


Hoi @Jolanda2020 , ik heb niks meer van je gehoord en daarom ga ik dit topic sluiten!


Ik zou graag een oplossing willen. Kom maar langs om het na te kijken. Ik heb geen verstand van WiFi of internet. Sinds ik verplicht kpn Heb, is het internet k...


Hallo @Jolanda2020, om je te kunnen helpen hebben we toch wat meer informatie nodig. Welke Experia Box heb je, wat merk je precies, welke lampjes branden er wel/niet, welke snelheid haal je, etc. Als je graag wilt dat iemand bij je langs komt, kan je via onze website een betaalde servicemonteur aanvragen. Als er echt iets aan de hand is met het KPN domein, kunnen wij een storingsmonteur voor je aanvragen, maar dan heb ik, zoals aangegeven, meer informatie nodig.