Skip to main content
Vraag

klacht over internet

• October 8, 2026
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Tijdens verblijf in butienland is er iedere keer een probleem met internet thuis,  mogelijk worden tijdens een update waar ik niet om vraag SSID’s verwijderd waardoor IoT niet meer werken. Dat is dan alleen op te lossen wanneer ik weer thuis ben,  lekker handig.  Nu geeft de test aan dat er mogelijk iets met glasvezelkastje is, waarvoor de monteur kan komen,  maar als het een ander probleem is,  mag ik de rekening betalen.  Enige KPN naar verwijst is een belafspraak.  Zeer bekrompen voor een dienst van tientallen euros per maand.  Zelfs een normaal webformulier voor klachten hebben ze niet.  Tja,  dan kan je altijd zeggen dat iedereen tevreden is.

3 reacties

• October 8, 2026

[..] mogelijk worden tijdens een update waar ik niet om vraag SSID’s verwijderd waardoor IoT niet meer werken. [..]

Daar heb ik al meer berichten over gezien hier.
Een ander modem zou een oplossing kunnen zijn.

[..] Zelfs een normaal webformulier voor klachten hebben ze niet.[..]

Ja, dat is modern !  :-/
Is een veelgestelde vraag hier, een normale manier van via schrift communiceren met kpn.
Ook het telefoonnummer is schijnbaar moeilijk te vinden.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 8, 2026

Het voordeel van een belafspraak is dat u gebeld wordt op het moment dat u het beste uitkomt. Op die manier heeft u nauwelijks last van wachttijden. U kunt meteen to the point komen. Mailen is dan meestal onhandig. Hier vindt u het contactformulier. Er wordt dan ook telefonisch contact opgenomen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2026

Dank voor de link naar het formulier  Het wordt een beetje lastig wanneer KPN of anderen bepalen wat voor mij handig is.  Ten eerste zou ik mij vanuit het buitenland scheel betalen aan telefoonkosten,  wat KPN overigens vast niet erg vind,  daarnaast is er een groot tijdverschil,  dus vrij aannemelijk dat ik helemaal niet zelf de tijd kan kiezen die mij het beste past.  En een andere overweging,  we weten allemaal dat de reactie van KPN nogal bepalen is van wie je op dat moment spreekt,  afspraken of adviezen liggen niet vast en wisselen van medewerker tot medewerker.