Skip to main content

Richard 

Ik vind het vreemd dat als mij iets beloofd word door een manager van de klantenservice  

Deze meneer heb ik vorig jaar gesproken over een aantal klachten nu weigeren jullie om dat gesprek terug te lezen met wie ik destijds gesproken heb

Dan moest ik maar weer een klacht indienen dit slaat toch nergens op 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dag @Richardlut1966, welkom op het KPN forum! Leuk dat je er bent, al is de aanleiding minder leuk natuurlijk. Het is inderdaad wel zo netjes om afspraken na te komen, ongeacht met wie je dit hebt afgesproken. Het is voor ons echter wel belangrijk dat de gemaakte afspraken ook duidelijk in ons systeem staan genoteerd, zodat iedereen op de hoogte is van de gemaakte afspraak. Is er geen notitie, dan wordt het behoorlijk lastig, want dan weten we niet of de afspraak is gemaakt of niet. De oplossing zou dan inderdaad zijn om de gesprekken terug te luisteren/lezen, maar dat kan de klantenservice niet. Het is dus geen kwestie van niet willen, maar simpelweg niet kunnen. Mijn collega's van de klachtenafdeling hebben deze mogelijkheid wel, vandaar waarschijnlijk het advies om opnieuw een klacht in te dienen.

Nu weet ik natuurlijk niet waar dit over gaat en wat er allemaal besproken is, dus dit is informatie die ik je geef op basis van wat ik in jouw bericht lees. Als je wilt, kan ik een kijkje in het systeem nemen om te kijken wat ik kan achterhalen (al kan ik geen beloftes doen). Zou je dat willen? Zo ja, kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo

Ik heb mijn forum profiel aangemaakt 

Het telefoontje was al na diverse klachten 

Mvg Richard 


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik lees dat je op 12 juli contact met ons hebt opgenomen. Je hebt in dat gesprek aangegeven dat je weer korting zou krijgen als de huidige korting is verlopen. Klopt dat? Ik zie echter nergens een notitie dat dit is afgesproken. Ik zie wel dat er in januari contact is geweest over een klacht met betrekking tot het Opnemen pakket. De kosten zijn toen voor een jaar vergoed, maar hier is niet gesproken over extra korting. Zoals ik al aangaf, is het zonder notitie van mijn collega erg lastig om te bepalen wat jullie hebben afgesproken. Ik kan je om die reden dan ook niet verder helpen, sorry.


Hallo

Dat ik korting zou krijgen is met het hoofd klantenservice  mondeling afgesproken je kunt toch ,zien wie mij heeft gebeld naar de klacht die ik heb ingediend ik heb zelf een telefoon nummer gekregen waarbij ik een code moest intoetsen maar dat werkte niet heeft u voor mij een mailadres van de baas van de klantenservice of een terugbelverzoeken zodat ze mij kunnen terug bellen

De baas van de klantenservice zou er van opkijken dat ik weer een klacht zou moeten indienen hij weet ervan alleen krijg ik hem niet te pakken

Als u dat zou willen doorgeven dat ik hem probeer te spreken 

Of zou ik opnieuw een klacht in moeten dienen 

Mvg Richard van lutterveld 


Ik neem aan dat je het dan hebt over de klacht van januari dit jaar. Je hebt over deze klacht op 28 januari telefonisch contact gehad met een collega van de klachtenafdeling. Mijn collega heeft de kosten van het Opnemen pakket toen voor een jaar vergoed, maar hier is niet gesproken over extra korting. De afspraak die met mijn collega is gemaakt, is ook te lezen in de e-mail die je op 28 januari van ons hebt ontvangen. In deze e-mail staat ook een telefoonnummer en toegangscode, maar deze werkt nu niet meer. Het spijt me, @Richardlut1966, maar ik kan je hier niet verder bij helpen.


Hallo

Dat telefoon nummer met toegangscode heeft nooit gewerkt ik heb het geprobeerd maar lukte niet en nooit niet 


Maar laat maar zo gaat het altijd bij jullie 

 


Hallo

Ik wil graag in contact komen met het hoofd van de klantenservice maar ik weet niet hoe

Ik heb toen een telefoon nummer gekregen en een code maar deze werkte niet 


Had je een nummer gekregen met pincode na een storing die je binnen een week kan bellen als het toch niet is opgelost?

Als je 0800 0402 belt kom je er ook.


Nee helaas zo word ik niet verder geholpen ik heb al verschillende keren gebeld maar ik kom steeds niet verder

Zo moeilijk is het toch niet een terugbelverzoek voor hoofd klantenservice of een berichtje sturen dat ik gebeld gemaild en via het forum 


Het telefoonnummer met code werkte niet 

Bij de klantenservice kom je toch niet verder 

Ze hebben het pluspakket eraf gehaald en het opname pakket ook verwijderd terwijl ik het opname pakket er niet af wilde hebben ook mijn facturen kloppen niet

Ik heb nog nooit zoveel trammelant gehad met een provider als met jullie


Hallo @Richardlut1966, ik zag dat je een nieuw topic had aangemaakt. Ik heb het nieuwe topic samengevoegd met dit topic van 12 juli, omdat het om hetzelfde onderwerp gaat. Met het aanmaken van een nieuw topic is het antwoord alleen niet veranderd. Het antwoord blijft hetzelfde: Er is geen notitie te vinden van de afspraak waarnaar jij refereert. Ik kan dan ook niet aan jouw wens voor meer korting voldoen. Dit is misschien niet het antwoord waarop je gehoopt had, maar ik kan de situatie niet anders maken.