Skip to main content

Hi

Na vandaag jullie weer te hebben moeten bellen het volgende.

Ik ben al jaren klant van jullie en de klacht die ik heb is dat je zo ver moet gaan bij jullie om iets te bereiken ik heb al mijn producten bij jullie en als huidige klant kom je nooit in aanmerking voor een actie periode.

Maar ook bij klachten over de producten internet mobiel dat niet werkend is hebben jullie problemen mee al maand maar wel betalen me v12 modem wat niet functioneerde software was niet goed kreeg na 24 uur met jullie gebeld te hebben en ik eiste een manager te spreken een gratis wifi puntjes maar moest ik weer 35 euro betalen vandaag weer over gebeld en weer geëist om leidinggevende toen mocht de 35 euro ge crediteerd worden je moet zo lang door seuren anders kom je nergens door heen en betaal en betaal je maar jullie houding naar jullie vaste klanten is sterk achteruit gegaan en jullie misbruiken jullie positie in de markt sinds 8 augustus al bezig met jullie en vandaag weer 40 minuten aan de lijn geweest het is schandalig.

Je betaald netjes maar krijgt niet geleverd waar je voor betaald.

Internet mobiel al maanden slecht wel betaald alles betalen tv internet super slecht wel betalen en Jullie prijzen omhoog gooien om jullie kosten te dekken.

Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we hier verder niks mee. Je betaalt voor een goede internetverbinding tot en met het modem. Goed wifi moet je zelf regelen. Zo simpel is het. Een klacht indienen kan hier


Reageer