Skip to main content

Ik vraag me af of bij KPN wel gewerkt wordt aan de KLACHTEN die binnen komen over stroringen bij mensen die al maanden lang de mooie bedragen betalen maandelijks en wordt niks vergoeden en niks geregeld….. Gaat alles via de app van KPN en die zegt elke keer dat er alles goed is met uw internet. Kom op zeg!!!! Als er geen veranderingen komen vanaf volgende maand hebben jullie 3 klanten minder. Al meer dan 10 keer contact opgenomen en al 100 keer die *** spelletje gespeeld op de app van jullie met die robot assistent te testen of bij mij wel storing is en geeft ie 100 keer aan dat bij mij alles goed is…. Slaat nergens op. Ik wacht op een reactie van KPN ZO SNEL MOGELIJK !! En ik wil een vergoeding over de laatste 3 maanden. Slecht dit dat wij zo ver moeten komen om iets te kunnen bereiken zodat wij ook nog geld voor uitgeven….

Waarom ben je er zo zeker van dat het probleem bij kpn ligt en niet door iets in je eigen netwerk?


Hoi @AGAD, welkom op ons forum!
We denken hier graag even met je mee! 

Als je door ons de lijn uitgelezen wilt hebben, daar een issue zit of al een ticket voor is kun je ons toch het snelst telefonisch bereiken op 0800-0402

Als de lijn goed is maar je verbinding valt toch weg denken we hier graag mee waar het anders nog in kan zetten.
Zou je in dat geval kunnen toelichten waar je precies tegenaan loopt en hoe je alles aangesloten hebt zitten?