Skip to main content

Dag,

 

Ik ben echt woest. Ik heb al 6 weken ellende met KPN ervaren sinds het telefoontje van de KPN service desk om mij aan een nieuw contract te helpen. 

Kijk maar in mijn dossier, het is VERSCHRIKKELIJK. echt. 

Ik zit nu weer zonder signaal. Geen TV, geen wifi, kan niet werken, moet werken via mijn hotspot, maak 40euro extra kosten want mijn werkgever werkt via Citrix en vreet data. mijn lampen huis kan ik niet bedienen. Ik moet bijna dagelijks met KPN bellen, zelf. Verbinding wordt meerdere malen verbroken. Mijn verhaal 20x opnieuw doen is standaard. Niet teruggebeld worden. Geen pro-actieve restitutie. Alle uren dat ik in de wacht sta a 150euro van mijn uurtarief. dat ik in de avond door moet werken omdat ik overdag met KPN moet bellen. VRE-SE-LIJK!!!

 

Waar, hoe, kan ik dit bericht kwijt aan die “LxL” van Jorg Kramer die altijd onder de mail staat.

HEM wil ik spreken. Directeur klantenservice. Als je echt om klanten geeft bel je me op en sta je me te woord.

Hi Mike, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp heb je op dit moment helemaal geen diensten. Wat is er precies aan de hand? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 
 


Done


Vandaag monteur. Maar kijk maar eens in mijn dossier en vorm zelf een mening wat je er van vindt. Ik heb vandaag geen WiFi. Moet extra data kopen van Vodafone abo mobiel. 40euro extra. Maak enorm veel beluren met jullie en mijn uurtarief is 150euro. Hoe gaan jullie dit vergoeden? Ik wil graag een voorstel. Want ik word enorm benadeeld en jullie doen bij elk gesprek heel aardig dat jullie gaan helpen maar dit kan echt niet zo. Dit heb ik niet afgenomen, sterker nog, jullie leveren niet + jullie bezorgen MIJ heel veel werk. Heb niet het idee dat KPN zich dat realiseert. Echt niet. Dat gevoel geven jullie mij totaal niet. Daar wil ik dat de directeur mij belt. Kan me niet voorstellen dat hij hier niet vanaf wil weten en op wil acteren. Zowel in organisatie als naar mij toe. 


De directeur zal je niet gaan bellen, dus je zult het met mij/ons moeten doen. Als ik je verhaal zo lees, dan kan ik me de frustratie heel goed begrijpen. ik zie de monteur ingepland staan. Ik ga ervan uit dat hij/zij dit probleem voor eens en altijd op gaat lossen. Mijn advies is om daarna contact op te nemen met de klantenservice (0800 0402) om een vergoeding te bespreken. Dat gebeurt altijd nadat de storing is opgelost namelijk.


Ik ga niet meer bellen en in de wacht staan

Er was beloofd mij te bellen nadat de monteur was geweest. Niks gehoord. Past wel in de klantbeleving tot nu toe.

heb de factuur gestorneerd

ik hoor t allemaal wel


Ik begrijp dat je niet in de wacht wil staan bij onze klantenservice, maar ik zou je toch willen vragen om contact met onze klantenservice op te nemen. Wanneer je jouw factuur storneert ontstaat er een achterstallig bedrag, worden er herinneringskosten kosten in rekening gebracht en in een aantal gevallen ook afsluiten. Dat betekend dat je opnieuw zonder diensten komt te zitten. Als ik zelf de mogelijkheid had om jou hierin verder te helpen, dan had ik dat zeker gedaan! Laat je mij weten hoe het afloopt? 


Ik heb dus net gebeld 08000403

4 menu’s door

en dan…. zoveelste keer

geen gehoor, niks

vertel mij maar waar ik met deze slechte zooi naar toe moet. Jullie hebben echt werkelijk geen idee hoe slecht jullie DV is, echt niet 


Ik heb net weer gebeld

zelfde

WOEST BEN IK!!! GODVER.

ik stap nog naar de rechter

ik kap er mee.

Bel mij maar. Wat een ***** bedrijf

zelden zo behandeld, sla dit maar op, ik maar printscreens. Lijkt wel toeslagen affaire niveau dit

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

 

 


Zeg maar

wat kan ik doen? 
ik kan niet bellen, krijg geen persoon aan de lijn na het menu. 3x geprobeerd. 
 

ben woest over jullie service. Ik zou teruggebeld worden. Doen jullie niet. 
zou een compensatie krijgen voor alle ellende die jullie veroorzaken en de uren die ik kwijt ben aan storingen, contact opnemen, monteurs... 

word ik niet over gebeld.

mijn enige middel is niet betalen. 
dan krijg ik aanmaningen. 
moet ik gaan bellen. Krijg ik niemand te pakken.

 

zeg dan!!! Zeg dan wat ik moet doen stelletje paarse krokodillen. 
waar en hoe moet ik iemand bereiken? 


Hoi @MikeSp. Wat vervelend dat het niet gelukt is om één van mijn collega's te spreken hierover. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik dit kan doorzetten naar onze klachtenafdeling. 


Welk type Experia/KPN Box heb je?

Gebruik je daarnaast ook nog wifi toegansgpunten en zo ja van welk merk en type zijn die?

Heb je wellicht ook een "draadloze" verbindingsset in gebruik?


Done!!!


Alles ingevuld. Ik heb er weer een actie opzitten.

mijn uurtarief is 125euro

ik zet deze 10minuten er weer bij! 👍🏻


Heb je een goedkoper weekend tarief.😱

Denk dat je geen kans maakt op een extra vergoeding hooguit de vergoeding van de tijd dat je geen gebruik kon maken van diensten.

En bellen met 0800-0402 moet je even zeggen tegen die computer muts dat je een medewerker wilt spreken.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij streven ernaar om binnen 3 werkdagen contact met je op te nemen.


Dank!