Skip to main content

Goedemiddag,

Ook vanuit hier een klacht over een opdringerige jongeman die bij mij aan de deur kwam.

Het verhaal begon of ik tevreden was met hoe de glasvezel was aangelegd….Toen ik antwoorde dat ik dit verhaal al eerder had gehoord en niet geïnteresseerd was in een aansluiting omdat ik tevreden ben met mijn huidige aanbieder, en hij al de zoveelste was met dit verhaal, riep hij, “het is geen loterij hoor”

Hij bleef maar aandringen op een zeer vervelende manier, zelfs agressief.

Toen ik zei dat ik geen tijd had ( ik werk thuis) zei hij , nou dan kom ik vanavond gewoon terug!

Hij is niet geweest trouwens, maar ik voelde mij toch wel heel geïntimideerd.

Ik heb zelfs een bordje voor mijn deur waar opstaat dat ik niet lastig gevallen wil worden door verkopers aan de deur.

Toen ik hem daar op wees, deed hij net of hij het niet had gezien….

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik helemaal niet meer op deze manier benaderd wil worden, dit is al de zoveelste keer!

Met vriendelijke groet, Eveline Pieters, Hoogezand.

*Admin: eigen topic voor de melding aangemaakt

Goedemiddag Eveline,

Dat is zeker niet de bedoeling. Het hoeft helaas niet zo te zijn dat deze opdringerige meneer ook specifiek vanuit KPN kwam. Maar wel super irritant zoiets vooral als je nog een bordje bij de deur hebt waarop staat dat je niet van dit soort zaken gediend bent. Volgen mij kan KPN een melding opmaken waarna ze dit kunnen onderzoeken of dit vaker in jou omgeving gehoord is. En eventueel op deze manier hier iets aan doen. Heb je je profiel ingevuld met je gegevens? Dan kan een moderator/medewerker van KPN hier meer naar kijken.


Hoi @Eveline Pieters . Welkom op het forum.

Ik word niet vrolijk van je verhaal. Ik ben er niet bij geweest maar het kan niet de bedoeling zijn dat iemand van KPN jou dit gevoel geeft. 

Weet je nog op welke datum dit gebeurde? En heb je toevallig een naam opgevangen? (zo ja, liever niet op publiek vermelden maar via een privéberichtje naar mij)


Ik heb dezelfde ervaringen als Eveline Pieters hierboven. Ik heb ook een sticker op de deur  dat ik niet lastig gevallen wil worden door verkopers. 

Aanvankelijk beloofd KPN, zonder enige verplichting, glasvezel aan te leggen, maar door hun opdringerige en agressieve verkoopstrategie hoopt men dat mensen overstag gaan. 

Vandaag kwam er voor de 2e keer bij ons een verkopertje aan de deur met een mooi gelikt verhaal. Toen ik zei dat ik er nog even over na moest denken had de jongeman opeens een betere deal. (Dan denk ik ook gelijk dat als ik via internet een abonnement afsluit ik teveel betaal en opgelicht wordt, dit terzijde…) Toen ik wees naar mijn “geen verkopers aan de deur sticker” droop hij chagerijnig af en een vriendelijk bedankt en tot ziens kon er niet meer van af.
 

De hatelijke blik in zijn ogen heeft mij doen besluiten geen abonnement te nemen bij KPN.