Skip to main content

in januari 2021 heb geprobeerd mijn contract op te zeggen om over te stappen naar T-mobile, wegens mijn mobiel abonnement en ook internetproblemen met KPN. dat was niet mogelijk omdat ik nog geen jaar klant was. in juni heb ik dat opnieuw geprobeerd omdat per 1 mei was in 1 jaar klant. T-Mobile kon de opzegging niet voor elkaar rijgen vanwege de aanvraag van Januari die nog actief was bij KPN (absurd en belachelijk maar toch waar). ik heb KPN gebeld en die hebben beloofd het te regelen en direct heeft de medewerker een notitie gemaakt om het aan te pakken en opzegging doorzetten. In juli werd ik gebeld door T-Mobile dat het steeds niet gelukt was. nogmaals contact gezocht met KPN en die hebben mij verzekerd dat het al opgezegd is. op 1 augustus mijn internet en TV van KPN waren afgesloten en was er geen verbinding mogelijk. ik zat zonder internet en TV. de nieuwe provider kon pas op 16 augustus de aansluiting +monteur te regelen. in deze periode heb ik uit de nood mijn mobielbondel verhoogd omdat geen wifi beschikbaar was.

Nu sinds augustus wordt elke maand een bedrag van 63,30 euro door KPN van mijn rekening afgeschreven. ik heb de betaling geblokkeerd maar wordt nu bedreigd met incassokosten en BKR registratie. na een telefoontje met klantenservice konden ze niets vinden over mijn gesprekken met de verschillende medewerkers maar wel dat de aanvraag tot opzegging was in behandeling genomen maar is niet doorgezet. zij wijzen naar T-mobile en T-mobile naar KPN.

ik ben echt van mening dat het probleem bij KPN ligt en niet de nieuwe provider. wie is hier dan de dupe van? KLANT! 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @shahryar11, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Het abonnement zou dus opgezegd zijn. Alleen toch blijven er nog rekeningen komen. Dat zou niet zo mogen zijn als er opgezegd is. Ik wil je aanraden om toch even weer te bellen met 0800-0402. Eerst door opzeggen in te spreken, dan kom je bij de juiste afdeling uit, zij kunnen dit nakijken. Vervolgens kunnen zij je ook doorsturen naar de financiële afdeling om de betalingen na te kijken. Hopelijk is het dan opgelost.