Skip to main content

Beste KPN 

 

Ik wil graag klagen over (en vooral zinnig gehlopen worden met)  de slechte wifiontvangst met de experiabox maar mijn partner die met vakantie is heeft vermoedelijk het wachtwoord en het aan de experiabox gekoppelde account.

Kunnen jullie mij niet gewoon helpen met het behandelen van deze klacht zonder dat ik jullie administratie hoef te doen? 

 

dank

Eef 

Wat is er allemaal aan de hand? Welk type modem is het? Is er uitval of slecht bereik? Graag zoveel mogelijk info.


Dank Joep, het is een Experia Box v10 en hij valt soms meerdere keren per dag uit (allemaal rode lampjes) zonder aanwijsbare oorzaak. 


Een rood lampje op de v10 geeft meestal aan dat er iets niet goed is tussen de centrale en het modem.  Hiervoor is meestal een monteur nodig. Bel 0800-0402 gratis nummer van de klantenservice. 


@Forumnaam Eev Hoi Eef, van harte welkom op ons forum. We hebben verschillende behulpzame gebruikers, zoals @Joep1965 hier in jouw topic. Zij helpen waar ze kunnen nog voordat wij als moderators aanwezig zijn. Afhankelijk van hoe druk het is, kan er even tussen zitten voordat er een moderator in je topic aansluit.

Wat Joep aangeeft klopt, een rood lampje op je modem is geen goed teken. Heb je intussen contact gehad met de klantenservice? We horen graag hoe het afgelopen is. Als je vragen hebt of als we hier met je mee kunnen denken, laat het gerust weten.