Skip to main content

Eindelijk is ons probleem met internet en tv opgelost! Heeft 11 dagen gekost en een hoop frustratie! Meerdere malen gevraagd om een noodoplossing. Was niet mogelijk, bestaat niet waren de reacties. Tot op de dag van de oplossing er gemeld wordt dat zo’n pakket wel degelijk bestaat. Deze medewerker heeft het pakket direct verstuurd. Vreemde tegenstrijdige verhalen van de klantenservice. 
kortom een slechte ervaring met kpn. Zijn de extra kosten te verhalen (datagebruik buiten de bundel, geen gebruik kunnen maken van diensten ook buiten kpn als Netflix Prime etc.) en is er restitutie aan te vragen voor niet geleverde diensten van kpn?

graag jullie reactie!

U kunt hier de restitutie aanvragen.  Dit is ook meteen het maximale haalbare.  De noodpakketten zijn schaars.  Wellicht toen niet leverbaar.


Zojuist een claim ingediend! Om precies te zijn willen ze 10 euro uitkeren voor 11 dagen storing. Als je nog niet kwaad bent over de storing dan zorgt dit er wel voor. Met een abonnementsgeld van bijna 75 euro plus extra gemaakte kosten, slaat dit echt nergens op. Wie bepaald dit? Dagobert Duck? Morgen maar weer eens bellen met de service-afdeling.


Ik begrijp de teleurstelling maar het is wettelijk zo geregeld.  


11/30 van 75 euro is volgens mij iets meer dan 25 euro en geen 10 euro. Of zie ik dat verkeerd?


Die berekening lijkt me goed. Maar hoe is die €75 opgebouwd? Mogelijk telt niet alles mee, zoals extra's. Lukt het wel om de begin/eind datum van de hele periode in te voeren? Soms lukt dat niet en berekent het systeem maar een paar dagen. Dan moet een KPN medewerker je helpen.


Weet het fijne hier ook niet van ( zelf nooit nodig gehad gelukkig ) maar weet niet wat er allemaal via KPN gefactureerd word maar als je B.V netflix via KPN factuur hebt heeft deze het wel gewoon gedaan. Niet via je vaste  verbinding uiteraard.

Zal als eerste eens kijken wat je vaste maandtarief voor je KPN diensten is op de factuur ( Zonder eventueel verbruik en extra's die niet bij KPN lopen ) dan kan je met deze Informatie de klantenservice bellen.


Hi @Specialized! Dat is zeker geen leuke ervaring. Over het noodpakket, het is inderdaad zo dat we daar voorzichtig mee zijn. Er is regelmatig schaarste. Ook is het met een storing zo dat die maar zeldzaam langer dan een paar dagen duren. Een noodpakket sturen heeft dan vaak geen zin. Ik kan nu niet zeggen of de collega wist dat de storing zo lang ging duren. Ook geven we als iemand mobiel van KPN heeft daarop een bundel, in plaats van een noodpakket. Ik weet dus niet waarom het je niet is aangeboden, maar het zou een van deze redenen kunnen zijn. 

Het is inderdaad zo dat een vergoeding gaat over de diensten van KPN. @LaurensZalm heeft daarin gelijk. Als het daarna nog niet klopt kan je telefonisch contact opnemen. Als je wilt dat ik voor je kijk vraag ik je je profiel in te vullen. Dan kan ik zien of er iets mis is gegaan.