Skip to main content

Bij ons in de straat Jan van Rijzewijkstraat is glasvezel van KPN gelegd, de trottoir ziet er niet meer uit. De trottoir is slechter geworden dan het eerst was. Graag de trottoir beter neer leggen. We hebben het doorgegeven bij de gemeente.

Hallo @Lilian Landa 

Je bent hier bij de provider KPN, die heeft niets van doen met de aanleg van glasvezel.

Daarvoor is KPN Netwerk verantwoordelijk. Zie hun website Service en contact | KPN Netwerk voor de contact mogelijkheden. Zij moeten de aannemer aansturen.

Je kan inderdaad een melding doen bij de gemeente, dan zullen zij de aannemer hierop ook aanspreken.


Hallo.lo @Lilian Landa , voor klachten kun je bij www.kpnnetwerk.nl zijn, die verantwoordelijk is voor de infrastructuur.

Dit forum is van KPN, de provider en kan helaas niets met je klacht.

 


Helaas is dit in meerdere straten in 010 ook het geval… 


Je kan twee dingen doen @driemaster , klagen bij KPN Netwerk en melden bij de gemeente.


Thanks! Zullen we gaan doen


Kom ik thuis, ligt het trottoir open zonder enig kaartje in de bus wanneer ze terug komen. Kan KPN niet bereiken ruim 45 min aan de telefoon gehangen en nul reactie!! 

Schandalig KPN, en nu...wie legt het dicht hoe gaat de aansluiting plaatsvinden. Ontvang ook geen mail wanneer jullie komen wat wel gevraagd is.

Wie heeft mail adres van KPN waar ik klacht kan indienen


Kom ik thuis, ligt het trottoir open zonder enig kaartje in de bus wanneer ze terug komen. Kan KPN niet bereiken ruim 45 min aan de telefoon gehangen en nul reactie!! 

Schandalig KPN, en nu...wie legt het dicht hoe gaat de aansluiting plaatsvinden. Ontvang ook geen mail wanneer jullie komen wat wel gevraagd is.

Wie heeft mail adres van KPN waar ik klacht kan indienen

De klacht bij KPN zal linea direct in de prullenbak belanden met misschien een terugkoppeling “erg vervelend en naar maar wij zijn een provider en graven niet” Het bedrijf wat u zoek en ook al vaker in ditzelfde topic is vermeld is KPNNetwerk. Hun zijn verantwoordelijk voor onderhoud en aanleg van het glasvezelnetwerk. Op https://www.kpnnetwerk.nl/ vindt u alle contactmogelijkheden waaronder mail.  


Thanks