Skip to main content

Ik wil een klacht indienen. Allereerst over een tv ontvanger, die na haperingen nu helemaal "dood”is.

Dat wil zeggen geen stroom.

Gebeld met een medewerkster, maar ie vond mijn stem te hard. Ook al legde ik uit dat ik na een operatie, waarbij oa de zenuwen van mijn stembanden zijn beschadigd, geen gewone stem meer heb.

Omdat deze dame maar door ratelde over mijn stem, heb ik bijna huilend de telefoon neergelgd.

Hoe moet ik nu verder, wil niet meer bellen, maar wel een andere tv ontvanger.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste @Leonora, welkom! Wat ontzettend vervelend dit zeg! Mijn excuses hiervoor. Dat zou absoluut niet zo mogen zijn, een ontzettend nare situatie zo! Ik begrijp zeker dat je hier een klacht over in wilt dienen. Wordt de tv-ontvanger inmiddels omgeruild? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 


Beste Marcia,

Ja, de ontvanger is na 4x bellen, toch omgeruild. Ha ook wel eerder gekund volgens mij . Wat een gedoe.

Het lijkt wel of je niet geloofd wordt. Want hoe kan men e.e.a doormeten als de ontvanger "dood”is.? Geen stroom!

Ik hoop deze service niet meer mee te maken, want dan zal ik genoodzaakt zijn toch eens naar de concurreren te gaan.

Met vriendelijk groet,

Nora Eektimmerman-van Raaphorst

 

         


Fijn dat het inmiddels toch gelukt is! Je hebt helemaal gelijk: op het moment dat de ontvanger geen stroom heeft, moeten wij gewoon zien dat deze niet actief is. Het omwisselen is dan normaliter niet echt moeilijk. Jammer dat het jou wel zoveel moeite gekost heeft, mijn excuses hiervoor!