Skip to main content

Beste lezer.

Ik hoop dat KPN nu eindelijk een oplossing gaat vinden voor het probleem hier in huis. Dit gaat over zowel de Wifi verbinding als de bekabelde verbinding. Wij hebben alles via KPN, dus internet, telefoon/mobiel en tv. Dit hebben wij al jaren en dit was altijd zeer goed. Sinds een paar maanden nu is de verbinding op zowel de bekabelde en wifi flink in snelheid afgenomen. Er is niets veranderd in huis maar als ik die Speedtest doe van KPN is mijn verbinding enorm laag. Mijn vrouw heeft daar door al 2 maanden haar internetbundel helemaal verbruikt in huis omdat ze geen wifi op haar mobiel had. Mijn bekabelde pc zat altijd op ongeveer 115Kbps maar nu ben ik al blij als dat ronde de 70 á 80Kbps zit. Ik ben uiteraard met KPN gaan bellen maar dat was/is een enorme ramp.. enorme wachttijden en dan word ineens de verbinding verbroken, er werd een monteur gestuurd maar niet vermeld dat mij dat meteen 50 euro zou gaan kosten. Volgens die monteur lag het gewoon aan een kabeltje..en ik moest dan dus maar 50 euro betalen Zonder dat het probleem is/was opgelost. (Ik had zelf niet om een monteur gevraagd) Vervolgens wéér moeten gaan bellen wat maar liefst in totaal 3 uur in beslag had genomen. Wéér werd er een monteur gestuurd en die zegt te zijn langs geweest, maar ons gehele gezin is al de gehele dag thuis en er is niemand geweest. Kortom mijn verbinding is echt kl*te en iedere keer zo lang moeten wachten om iemand te spreken word ik echt een beetje moe van. Een abonnement afsluiten is geen enkel probleem maar als je dus een probleem hebt met KPN dan zijn ze nauwelijks te bereiken. Hopelijk word de verbinding hersteld naar hoe het een tijdje geleden altijd gewoon was. Want anders moet de prijs omlaag (net als mijn verbinding) of we zijn genoodzaakt naar een andere provider over te stappen.

Hi Danny, welkom op het forum. 

Dit gaat niet zoals het hoort. Zeker niet die lage snelheid. Heb je dit bekabeld op meerdere apparaten? Dus zowel op een laptop bekabeld als op je pc? Zou je dit anders willen testen? Het liefst met verschillende kabels en als het kan ook op verschillende poorten op de modem. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het ook allemaal vanaf hier bekijken, ook die € 50.- voor een niet werkende oplossing. 

Ik hoor graag van je. 


Danny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â