Skip to main content

Het betreft de wifi bereik in onze huis.

We hebben de Experia Box10 op de begane grond (de woonkamer), plus 1x Experia wifi op de tweede verdieping en nog 1x Experia wifi op de derde verdieping. Helaas hebben we veel later ontdekt dat op de begane grond (woonkamer) geen wifi mogelijk is en de telefoon MB doorheen vlogen.

Een simple consument zou niet kunnen weten dat de 2x vierkant Experia versterkers de wifi van de BOX10 hebben overgenomen. Helaas de kosten van de MB zijn al gemaakt. Als je belt met de service wordt je verwezen naar de "wifi manager" die ons geen bevredigen oplossing geeft. Het continue verplaatsen van de vierkant Experia versterker tussen de tweede verdieping en de begane grond is niet ideal.

We zijn gisteren middag naar de kpn winkel in Heerhugowaard gegaan en de dame in de winkel heeft naar onze klacht geluisterd en ons geadviseerd om de BOX 10 met een BOX10 typ A of Box 12 te wisselen. Nu is het verzoek aan jullie op deze te bewerkstellegen.

 

Admin: post aangepast in verband met leesbaarheid. 
 

Dat omruilen zal om deze reden niet gaan gebeuren.  De vraag is zelfs of die modems wel geschikt zijn voor jou aansluiting of je moet glasvezel hebben.  Waarom zet je niet 1 wifipunt in de woonkamer en de tweede op de eerste etage? Ik neem aan dat ze met een kabel aangesloten zijn op het modem. 


Dit hebben we gedaan, maar de kinderen hebben geen geen wifi op de tweede etage.


Tja... u heeft een groot huis met veel verdiepingen. U zult zelf extra versterkers aan moeten schaffen. Die gaat u van KPN niet krijgen.


Koop er gewoon een wifi puntje bij. 


Hoi @BasTaw, welkom op ons forum!
Ik zie dat de community je al een eind op weg geholpen heeft.
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Vanuit KPN Heb ik daar helaas ook niet echt een andere oplossing voor, wij kunnen je modem alleen omruilen als deze defect is of verouderd en de V10 is nog een actueel modem.
Wel heb ik hier nog een handig topic over!