Skip to main content

Ik ben sinds december overgestapt naar kpn. Met de overstap service van Ziggo zou mijn contract door kpn opgezegd worden. Helaas is dit niet gebeurd en heb ik dit zelfmaar gedaan. Ik heb alleen twee maanden te veel doorbetaald bij ziggo. Aangezien dit niet volgens afspraak is wil Ik een vergoeding voor de geleden schade.

Staat er op de orderbevestiging dat je gebruikt maakt van de overstapservice?


Jazeker! Een bevestiging via de mail


Ok das mooi.  Nu is het wachten op een moderator.  De wachtijd is momenteel ruim 5 dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Mijn profiel instellingen staan goed. Wie neemt contact met me op??


Een moderator gaat dit oppakken en je verder helpen. die reageert automatisch op jouw bericht hier.


Hi @Mirjam2021, welkom hier. 

Excuus voor de vertraagde reactie. Ik zie inderdaad dat je hier gebruik van hebt gemaakt en dat je het gelukkig ook zelf hebt opgezegd. Uiteraard ga ik dit voor je vergoeden. Ik heb nog wel een factuur van Ziggo van je nodig waarop de maandlasten staan, dan kan ik het op basis daarvan berekenen. 

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Ik hoor graag van je. 


@Mirjam2021 Dankjewel voor je mailtje. Nog even voor mijn duidelijkheid: zie ik het goed dat je abonnement per 28 feb is opgezegd en dat het maandbedrag € 73.- is? 


Ja dat klopt Alex.


Dan kom uit, voor de periode van 29 dec 2020 t/m 28 feb 2021, op een bedrag van afgerond € 150.-. Afgerond naar boven. Jij ook? Dan voer ik dit voor je in. 


hoi alex
 

dat is Correct 

 

mvg mirjam


Top, ik heb het bij deze ingevoerd. Het bedrag zal verwerkt worden binnen 2 eerstvolgende facturen. Een eventueel verschil zal op je rekening worden gestort.Â