Skip to main content

1 dag KPN en ik wil er al vanaf!

Normaal een email sturen kan blijkbaar al niet en de helpdesk heeft het niveau van de lagere school.

 

Kan ik alvast een jaar vooruit opzeggen?

Wat is het probleem? Waarom wilde u een email sturen?


@Klacht 10000000012345

Je hebt bij het begin van je contract een bedenkperiode van 14 dagen, dus dat kan.

Maar wat is je probleem eigenlijk? We helpen je graag hier op het forum.


Bij aanschaf duidelijk afgesproken dat ik een monteur wil, anders geen deal. Er is altijd wel wat en dat wil ik gelijk opgelost hebben.

Om de monteur te helpen steek ik gisteravond alvast de stekker in het stopcontact, vervolgens wordt gelijk die afspraak van de monteur geannuleerd. Wil ik afspraak maken moet ik 75 euro betalen.

Vervolgens doet een afstandsbediening van een tv het niet.

Verder werk ik thuis en krijg ik van ziggo bericht dat ik een werkende aansluiting heb en sluiten ze me af. Leuk maar de wifi van KPN komt in tegenstelling van die van Ziggo net een paar meter uit de meterkast.

 

Bel ik de helpdesk moet ik de wifimanager doen. Als ik invul dat ik op 3 verdiepingen internet wil zegt hij gelijk dat ik voor 99 euro wifiversterkers moet kopen. Als ik dat vooraf wist had ik nooit een abonnement genomen op KPN.

 

Ga ik aan de slag met die wifimanager, nou die doet het niet op mijn werkkamer omdat ik geen signaal heb daar!!!!

 

Gelukkig van mijn buurman, die zijn abonnement bij KPN heeft opgezegd (snap ik helemaal) zijn wifi manager kunnen lenen zodat ik kan werken thuis.

 

Kortom, was ik maar bij Ziggo gebleven. Nooit geen problemen. En het financiele voordeel is ook weg omdat ik nu super wifi moet gaan kopen.

 

 


Hiermee https://www.allekabels.nl/netwerk/utp_kabel/netwerkkabel-per-meter.html kan je een prima goedkope en stabiele oplossing maken die de snelheid die je wenst gegarandeerd haalt.


Beste @Klacht 10000000012345, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Op het moment dat je de boel zelf aansluit, gaan wij er inderdaad vanuit dat je geen monteur nodig hebt. Dat is de reden dat deze dan ook automatisch geannuleerd wordt. Een monteur doet ook een wifi check en zal SuperWifi punten aanbieden (tegen betaling) als de wifi niet toereikend blijkt te zijn. Zoals Speedmaster aangeeft, kan je ook een kabel trekken: dat levert de beste verbinding op. Als wij via het forum nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!


Lekker vanuit de klant gedacht. Zit mijn jaartje uit en kom nooit meer terug.


Maar wat had u dan gewild?


Maar wat had u dan gewild?

Hier ben ik ook benieuwd naar, @Klacht 10000000012345. Een monteur is voor als je het zelf niet aan kunt sluiten. Dat kan jij wel, dat heb je namelijk al gedaan. Als je superwifi punten wilt, kan je deze via verschillende manieren bestellen, daar hoeft ook geen monteur voor te komen. Hoe had jij het graag gezien? We nemen alle feedback ter harte, dus ik lees het graag!


Goed en eerlijk voorgelicht worden bij afsluiten abonnement. Als ik de wifimanager doe en invul dat ik 3 verdiepingen heb wordt er gelijk verteld dat ik super WiFi nodig heb. Nu ben ik bewust onjuist voorgelicht, het werkt niet, en als klap op de vuurpijl mag ik zelf versterkers kopen. 


Als de monteur er was geweest, had je de SuperWifi punten ook niet gratis gehad. Ik ben het met je eens dat je beter geïnformeerd had moeten worden. Helaas kan ik daar niets meer aan doen 😞. Mocht je meer informatie willen over het opstellen van jouw Experia Box en eventuele versterkers, kan je je vragen trouwens altijd hier stellen óf even bellen met mijn collega's via 0800-0402.