Skip to main content

Ik ben al jarenlang klant bij KPN en heb de eerste jaren nooit geen problemen ervaren.

Helaas de afgelopen jaren steeds slechtere verbinding met internet en veel te vaak contact met jullie op moeten nemen. Continu gaven jullie aan dat de internet die jullie kunnen leveren ook laag is, omdat ik in een buitengebied woon. 

Af en toe wordt de verbinding nóg slechter dan dat deze al is en neem ik weer contact met jullie op, waarbij ik diverse malen mijn twijfels over de modem heb uitgesproken. Jullie hebben mijn modem dan ook al meerdere malen doorgemeten en aangegeven dat hier niets mee aan de hand is, waarna jullie aangeven niets meer voor mij te kunnen doen en ik zelfs een paar keer de opmerking van de klantenservice heb gekregen: ‘Misschien zit je niet bij de juiste provider met je internet’. 

Sinds een half jaar heb ik een nieuwe buurman die ook klant is bij jullie. Laatst sprak ik met hem over de problemen die ik met jullie ervaar en gaf hij aan dat hij € 5,00 korting per maand ontvangt vanwege dat wij in een buitengebied wonen en dat hij slechter internet ontvangt dan in zijn vorige woning, maar dat deze niet zo slecht is als dat deze bij mij is. Hij heeft met mij meegekeken en zijn modem tijdelijk bij mij geïnstalleerd, waarna de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. 

Opnieuw heb ik contact met jullie opgenomen en besloten jullie mij eindelijk een nieuwe modem te verzenden. 

Mijn klachten:

  1. Ik voel me niet serieus genomen wanneer ik een klacht meld, omdat er nu eindelijk pas actie komt, nadat ik al langer dan een jaar deze problemen ervaar;
  2. Ik vraag me af waarom dat mijn buurman wél iedere maand korting ontvangt vanwege het slechte bereik en ik niet, terwijl jullie zelf aangeven dat mijn internet slecht is vanwege het buitengebied.

Is dit niet wat voor jou en jou buurman @PeterWol?

 

Snel internet in het buitengebied

 

Onderaan de site zit een postcodecheck. 


Hoi @PeterWol, welkom op het forum!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je niet gehoord voelt. Fijn dat je nu toch eindelijk een ander modem krijgt. Ik hoop dat dat de oplossing was!
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder, werkt alles nu beter?
Ik kijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

In buitengebieden waar weinig capaciteit is hebben we overigens vaak ook óf Sneller internet buitengebied zoals @Dennis Schreve noemt óf een aparte korting maar niet allebei.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!