Skip to main content

Aan de verantwoordelijke voor de helpdesk die bereid is hulp te bieden,

Hierbij een kort relaas van de poging van KPN om mijn modem te updaten. Na veel tijd aan de telefoon, foutieve klachtverwerking, monteur die niet komt, ongetraind personeel etc wil ik graag zsm weer internet terug. Zorg daar voor KPN!

 

Op 01-07 email en SMS KPN, updaten Experia niet gelukt de voorgaande avond vanwege geen stroom.

Stroom is niet afgesloten geweest, dit gebeurt trouwens nooit.

Het advies uit de SMS en email is opgevolgd, de router is uit en aangezet. Dit was nodig voor de update en anders zou er na 14-07 helemaal geen internet meer zijn.

Geen werkend internet bleek na deze geadviseerde actie al het geval te zijn.

Gebeld met KPN, de standaard instructies opgevolgd, inclusief het resetten van de modem. Nog steeds geen verbinding mogelijk. Mij werd verteld dat ik een nieuwe modem zou krijgen maar toch besloot de helpdesk me eerst nog door te verbinden met de ‘technische service desk’. Na lang in de wacht heb ik de verbinding verbroken.

2-7 rond 8 uur gebeld, degene die ik sprak wilde dezelfde acties als voorgaande avond: resetten en test op afstand. Geen resultaat. Hij besloot een moteur te laten komen. Afspraak is per SMS bevestigd tussen 12 en 14 uur.

14:30 gebeld, men zag niet dat er een afspraak was met monteur. Toch als ik SMSontvangen heb dan zou dat wel moeten. Uiteindelijk wilde ze ook resetten etc, niet gedaan omdat dat niet helpt. Haar oplossing was een tot 15:30 te wachten en dan weer te bellen. Mijn gedachte, hoe creatief moet je zijn om een klant op een onzinnige manier aan het lijntje te houden.

15:30 gebeld, toen bleek dat er een ticket aangemaakt was maar dat dat niet de bedoeling was. Met die ticket kon de oplossing niet geboden worden. Ik werd weer doorverbonden naar een nadere afdeling of er werd ovrerleged op de achtergrond, dat duurde ook weer een kwartier waardoor ik besloot de verbinding te beëindigen en opnieuw te bellen.

16:00 Weer het hele verhaal gedaan vanaf het begin, weer te horen gekregen dat ik de modem moest resetten en weer dezelfde adviezen. Weer kreeg ik te horen dat niet e juiste actie ondernomen zou kunnen worden omdat er een ticket is aangemaakt. Kortom, het probleem van kpn is  nu mijn probleem. Deze dame wile ‘even’ overleggen. Vraag: wat versta je precies onder ‘even’, deze vraag bleek te hoog gegrepen. Uiteindelijk werk ik overgezet naar een muziekje en kwam er na ‘even’ wachten een man aan de lijn die nauwelijks verstaanbaar was. Zijn conclusie was dat ik gebeld zou worden  om een afspraak  te maken met een monteur. Als zoethoudertje heb ik extra B’s gekregen om te kunnen teteren maar ik heb onbeperkt internet vertelee ik nog. Interesseert ze niets, zoethoudertje is belangrijker voor KPN. Nu, 21:00 nog niets gehoord en nog steeds in de shirt van KPN.

Regelmatig excuses en sorry te horen gekregen, daar schiet ik niets mee op en KPN houdt daar slechts ontevreden klanten van over.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @bramsterdam, wat onzettend rot dat het zo gelopen is, en dat je dankzij het goedbedoelde advies van de helpdesk ook nog helemaal zonder verbinding zit. De contactmomenten erna hebben 't niet beter gemaakt lees ik. 

We doen via het forum ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar dat gaat niet zo snel als een chat of telefonisch contact met onze klantenservice. Hoe staat het er intussen voor met je verbinding? Ik help je graag waar nodig, vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Dag Alexandra, vandaag weer gebeld. Uiteindelijk zonder is er zonder gezeur een nieuw modem aangeboden. Ik was al benieuwd of dat wel werken zou. Vanmiddag ben ik gebeld door iemand die er meer verstand van lijkt te hebben en die meldde mij dat het probleem bij KPN lag. Ze zijn er in gedoken omdat er opeens meerdere gelijksoortige klachten binnen kwamen.  Het probleem lijkt zich voor te doen bij overstappers van de geweldige Telfort naar KPN. Zo zie je maar, bij KPN ben je niets dan een onbenullig nummer.


Dag Alexandra, vandaag weer gebeld. Uiteindelijk zonder is er zonder gezeur een nieuw modem aangeboden. Ik was al benieuwd of dat wel werken zou. Vanmiddag ben ik gebeld door iemand die er meer verstand van lijkt te hebben en die meldde mij dat het probleem bij KPN lag. Ze zijn er in gedoken omdat er opeens meerdere gelijksoortige klachten binnen kwamen.  Het probleem lijkt zich voor te doen bij overstappers van de geweldige Telfort naar KPN. Zo zie je maar, bij KPN ben je niets dan een onbenullig nummer.

@bramsterdam Dat klinkt wel een tikje positiever, daar ben ik blij mee. Laat maar weten wanneer je 't nieuwe modem hebt, en of alles is gelukt. Je weet me hier te vinden als ik iets voor je kan doen.