Skip to main content

Goedemiddag, sinds 26 augustus 2021 was mijn internetverbinding uit de lucht. Gisteren, 14 september, is het probleem door KPN Netwerk opgelost na ruim 2,5 week.

Tijdelijk zijn er MB's op mijn 06 nummer gezet zodat ik via Hotspot toch wat kon doen. Leuk, maar als je zelf uit huis bent dan heeft de rest van de familie geen internet. Later kwam na heel veel gebel en doorschakelen uiteindelijk een 5G Dongel. Dat dekte de lading beter, maar lang niet goed genoeg. Ook ruim 2,5 week niet vast kunnen bellen. Geen interactieve TV, enkele dagen zonder TV en toen Digitenne ontvangen. Ook die werkte niet gelijk, want abonnement bleek niet gekoppeld te zijn aan het kastje. Tevens was terugkijken etc niet mogelijk. 

Mijn vraag is nu hoe KPN dit denkt te gaan compenseren? Ik kan u vertellen zeer teleurgesteld te zijn in de dienstverlening en de duur van het oplossen van het probleem dat de monteur van KPN netwerk uiteindelijk in een half uur tijd heeft opgelost. 

Gr. Arco

Als je langere tijd geen verbinding hebt gehad kun je gewoon vergoeding aanvragen. 

De dagen dat je niks had krijg je dan vergoed.


Dat is mooi Dennis, maar als ik dit aan wil vragen loop ik vast bij de melding dat het op dit moment niet mogelijk is om de vergoeding aan te vragen…. Meerdere keren geprobeerd. Wordt een individuele storing aan de glasvezel(connectie) ook gezien als een netwerk storing?


Hoe heeft de monteur het opgelost? Wat was het probleem? 


Geen idee, was zelf niet thuis. Zijn vanaf de wijkcentrale bezig geweest. Denk niet dat het de bekabeling zelf was maar de connectie in de wijkcentrale.


Vandaag opnieuw geprobeerd om een vergoeding aan te vragen en krijg weer de melding; Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Wat nu?


Hoi @Arie171, welkom. 

Wanneer je storing hebt gehad, dan heb je natuurlijk recht op compensatie. Als dit niet via de website lukt (die link is enkel voor wijk-storingen, niet voor storingen op klant niveau) dan kan je het beste contact opnemen met de telefonische klantenservice. Dan kunnen zij voor jou de compensatie bepalen en deze handmatig crediteren op de eerst volgende factuur. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0402. 

Als je langere tijd geen verbinding hebt gehad kun je gewoon vergoeding aanvragen. 

De dagen dat je niks had krijg je dan vergoed.