Skip to main content

Geachte,
Ik heb meerdere klachten ingediend afgelopen jaar helaas verzuimd KPN zelf om erop te reageren. Nu heb ik een toestel waar mijn horen het niet meer doet maar dat is geen schade voor de verzekering maar garantie en ik moet naar de winkel komen met de telefoon helaas is deze gesloten ivm Corona, een zakelijke klant die afhankelijk is van een mobiel kan niet worden geholpen........ waar gaat het  mis? daarnaast heb ik andere klachten ingediend maar ook hier geen enkele reactie helaas. Telefoon stukscherm ik ingediend helaas dit toestel is niet verzekerd maar de verkoper in de XL winkel heeft het overgezet van het oude toestel naar het nieuwe maar helaas is dat in het systeem niet doorgevoerd en wij hebben dit nooit gezien en komen er pas achter bij schade, bij deze zelfde verkoper heb ik een nummer afgesloten helaas is dat niet doorgevoerd en eindelijk duurde het nog ruim 5 maanden om het nummer op te zeggen naar meerdere bezoeken aan de KPN XL winkel en uren via de telefoon aan de lijn gezeten en uit eindelijk gelukt en werd er gezegd u krijgt de afgelopen maanden gewoon terug gestort op uw rekening maar tot op de dag van vandaag is dit niet gebeurd.
KPN beloofd een hoop maar komt niks na, het is triest dat een bedrijf zoals KPN met zijn klanten durft om te gaan en dit bericht zou het niet anders worden ben ik bang maar dacht probeer nog een keer contact te krijgen en dat alles als nog geregeld word zodat wij weer een tevreden worden anders zullen wij de nummers onder gaan brengen bij een andere aanbieder! Het gaat om Keppelbouw B.V. met nummer 06-******97 waar de horen van stuk is / 06-******40 waar het scherm van stuk is / 06-*****824 deze konden wij maar niet afsluiten. Daarnaast hadden wij nog 0227-*****4 helaas is dit nummer komen te vervallen omdat het een ISDN lijn was en wij hadden het kasje niet meer deze lijn werd bij KPN zelf doorgeschakeld dit komt doordat wij een verwoestende brand in ons bedrijf hebben gehad en alles tot aan de grond verbrand was maar hierdoor lukte het maar niet om dit om te zetten naar een nieuwe aansluiting en werd het kantoornummer maar afgesloten tot onze grote spijt maar KPN kon hier niks aan doen we hadden onze box maar moeten inleveren maar die was er niet meer en dit kregen we niet aan het verstand van diverse medewerkers want ja meneer zo werken wij nou eenmaal- dit is het beleid- dit zijn de regels- sorry meneer en nog veel meer van deze antwoorden werden er gegeven. Ik ben te bereiken op 06-******97

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Een hoop ellende dus en goed dat je het verhaal verteld. Maar als het zakelijk betreft dan moet je op het zakelijke forum zijn. Dit is consument.  De medewerkers kunnen jouw gegevens etc dus niet zien. Kijk even bij kpn zakelijk.  Ook daar is een forum te vinden. Als het toch consumentenaansluitingen zijn dan zit je wel goed. 


Hallo @Wouter Keppel ,

Voor klachten over KPN Zakelijk moet je inderdaad niet hier zijn. Dit is het particuliere forum van KPN. 

KPN schrijft : 

Bij KPN houden we ook van helderheid en gemak. Onze zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan onze privé gebruikers. Daarom hebben we voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Je kunt ook bellen met 0800-0403. 


Dat begrijp ik maar ook daar komt geen reactie vandaan helaas.


De wachttijden zijn best lang hoor. Reken maar op een dag of 5.


Dat begrijp ik maar ook daar komt geen reactie vandaan helaas.

Toch adviseer ik jou om contact op te nemen met de zakelijke tak van KPN. Daar zitten de KPN-medewerkers die over de zakelijke contracten gaan. Â