Skip to main content
Vraag

Klachtenafdeling belt me nog niet terug naar aanleiding van klacht over mijn verhuizing

• May 18, 2026
  • 10 reacties
  • 77 keer bekeken

helaas is bij mij de verhuizing niet goed gegaan , uren en uren met KPN aan de lijn gehangen.

Uiteindelijk een officiƫle klacht ingediend waarover ik binnen 1 week gebeld zou worden.

KPN heeft wel gebeld maar dan mijn dochter van 12 die niet heeft opgenomen .

Nu probeer ik al weken contact te krijgen om alsnog de klachten afdeling aan de lijn te krijgen.

Ā 

via callcenter kom ik niet verder , die vinden het vervelend maar meer kunnen ze niet doen.

Wie weet hoe ik de klachten afdeling dan wel te pakken krijg ?

10 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 18, 2026

​@Bennekom1Ā 

Maak eenĀ terugbelafspraakĀ Dan wordt je teruggebeld door een KPNmedewerker op een tijdstip dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 18, 2026

dank voor de reactie.

helaas is dat niet de oplossing , dit heb ik namelijk nu al 2 keer geprobeerd.

1e keer had de medewerker een collega gesproken en zou ik dezelfde dag terug gebeld worden,

vanmorgen opnieuw geprobeerd en deze medewerker kon mij nu dan niet verder helpen omdat er al een klacht was aangemaakt. door verbinden was niet mogelijk aangezien dit dan de afdeling klachten afhandeling was.

Ā 

Ā 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 18, 2026

​@Bennekom1Ā 

Kun je KORT uitleggen wat er mis ging ? Op die manier breng je het onder de aandacht van een KPN moderator en die kan misschien helpen, advies geven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 18, 2026

Dat heeft in dit geval niet zoveel zin omdat het oorspronkelijke probleem uiteindelijk wel is opgelost

Dit gaat over de financiƫle afhandeling van de door ons gemaakte kosten.

KPN is er al mee eens dat ze fouten hebben gemaakt en ook gelogen hebben over de oplossing van het probleem maar voor de financiƫle afhandeling kom je dan alsnog weer bij een ander loket terecht.

Ā 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bennekom1, welkom bij de community! Wat vervelend om te horen dat dit allemaal zo loopt. Het klopt inderdaad dat als er een klacht is aangemaakt, dit stappenplan voor andere medewerkers wordt geblokkeerd.

Zou je in ieder geval alvast je communityprofiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik gericht met je meekijken naar de status.Ā Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators van KPN.

Laat het vooral weten zodra je dit hebt ingevuld, dan kijk ik graag met je mee.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2026

Ha Serenay,

Ā 

Ik het profiel aangevuld , ben benieuwd ...

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bennekom1, bedankt voor het invullen!

Ik heb even met je meegekeken en op dit moment zie ik helaas geen actieve klacht meer openstaan. Wel zie ik terug dat er eerder een klacht is aangemaakt en dat er destijds geprobeerd is contact op te nemen via een onjuiste telefoonnummer.

Ik zie daarnaast dat de laatste belpoging op 12 mei is geweest. Daarom raad ik je aan om toch nog even een belafspraak te maken met onze klantenservice. Zij kunnen dan bij de gewenste oplossing opnieuw notities toevoegen in het dossier. Het is hierbij ook belangrijk om voor de zekerheid direct het juiste telefoonnummer te laten vermelden waarop je bereikbaar bent in dit dossier!Ā 

Hopelijk kan het nu alsnog snel netjes worden afgerond. Laat vooral weten of het lukt of als je nog ergens tegenaan loopt, dan denk ik graag weer met je mee šŸ™‚

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

Ha Serenay,,

Ā 

hartelijk dank voor de reactie.

zeg maar even eerlijk hoe bovenstaande overkomt , als absoluut klant onvriendelijk.

Heb ondertussen 11 keer gebeld met KPN over deze klacht en de gewenste oplossing.

daarbij al minimaal 3 keer aangeven dat het telefoonnummer dat ze bellen niet kloppen en daarbij dan wel het juiste nummer opgegeven, er is ook toegezegd dat ze nummer hadden aangepast.

na 12 mei heb ik dus ook al weer 2 keer gebeld waarbij de klacht volgens de medewerker gewoon bekend en open staat.Ā 

ergste is nog , dat de er door KPN geen oplossing is gegeven , 1 keer wordt gebeld , geen gehoor en dan sluit KPN blijkbaar gewoon de klachtĀ 

vind echt heel fijn dat je reageert dat waardeer ik echt maar om de klant die jullie in de steek laten nog meer te laten bellen….. kan echt niet

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bennekom1, ik zie dat er gisteren opnieuw contact is geweest met onze klantenservice en dat dit nu verder doorgezet en afgehandeld zal worden via hen.

Mijn excuses dat ik je eerder opnieuw richting een belafspraak heb verwezen. Omdat ik vanuit hier de volledige context van de klacht en de eerdere contactmomenten nietĀ had gezien, dacht ik op dat moment dat dit de snelste route zou zijn. Achteraf gezien had ik er beter bij stil moeten staan dat het juist erg vervelend is om na zoveel contactmomenten opnieuw verwezen te worden.

Hopelijk komt er nu snel een duidelijke terugkoppeling en vooral een passende oplossing voor je. 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2026

Ha Serenay,

Ā 

nogmaals dank , ondertussen is er een reactie geweest van KPN over de klacht.

Helaas was dit van dezelfde afdeling die de klacht verder zouden doorzetten naar een hogere afdeling.
we zijn niet verder gekomen als het standaard verhaal van KPN over de gemaakte kosten,Ā 

Heb maar besloten om verhaal los te laten en de kosten maar voor mijn eigen rekening te nemen.
Ā 

Ik ben je ieder geval heel dankbaar , jouw advies heeft ieder geval de boel weer in gang geschoten.