Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag eens kijken wat jullie mij kunnen bieden. Als ik dat online doe krijg ik een koper aanbod terwijl we toch op glasvezel zitten.

Even de klantenservice bellen en vragen mij een aanbod te doen per email voor wat ik nu heb..

Nergens te vinden natuurlijk!

Ik heb 2 mobiele abbonementen en wil misschien wel meer van kpn. Ingewikkeld is de vraag niet.

Wat bieden jullie voor mijn huidige situatie..

-500/500mb internet only

-nlziet

-netflix 1080

-disney+

-prime video

-2 telefoon abbonementen (heb ik al)

 

Ik hoef niks meer, iets vergelijkbaars. Ik ben uitstekend tevreden nu, maar alles bij 1 aanbieder, misschien goedkoper zou leuk zijn.

Contact opnemen is in elk geval al een enorme, lees ENORME, tegenvaller.. 

Ik lees ook via chat.. nou.. nergens geen chat, ook niet in de app.

Dus het aanbod moet het gaan doen dus..

Je zal maar storing krijgen. Wie bel je dan? KPN blijkbaar NIET dus..

Op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen. Hier wordt dus niets met prijzen en/of contracten gedaan. Bel 0800-0402. Tegen de computer zegt u ik wil de afdeling verkoop.  Het is vakantietijd waardoor de wachttijd langkan zijn.


Heel erg bedankt! Waarom kan dat niet gewoon in de app he? Klikken op 'bellen'

Even snel overstappen.. 😆


@re3el  DieGlasvezel, van wie is die eigenlijk, denk niet dat die van KPN is anders had je die zeker aangeboden gekregen.


Nee klopt. Hier in Veendam heb je groot kabel bezitter SKV. En die doet het echt niet slecht hoor. Maar even vergelijken.. je abbonementen even herzien op zn tijd.

Ik vond en vind dat nog steeds behoorlijk omslachtig bij kpn. Alsof ze geen nieuwe klanten willen. Elders ligt de drempel veel lager.

Maar goed.. ik heb het nummer van de klantenservice, dus ik ga ze bellen ;)

 


KPN levert waarschijnlijk niet over het glasvezel van skv. Dus wil je naar KPN, dan betekent dat een verbinding over koper.

Lees ook dit topic maar eens:

https://forum.kpn.com/internet-9/problemen-met-internet-na-overstap-vanaf-glasvezel-504325