Skip to main content

Wat doen jullie voor bestaande klanten?

Een overstap is natuurlijk zo geregeld, maar voordat ik dat doe ben ik wel even benieuwd.

Via de chat ook geprobeerd, maar daar sta ik inmiddels een half uur in de wacht als de eerst volgende...

Waarom wil je dan overstappen en wat verwacht je dan van KPN?


Als ik overstap naar een andere provider, krijg ik korting op mijn maandbedrag.

Als ik bij KPN blijf, gebeurt er niets als ik er niet zelf om vraag. Dus daarom de vraag wat KPN kan bieden


Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan. Heel soms kan je telefonisch iets voor elkaar krijgen maar er worden nagenoeg geen kortingen gegeven gelukkig. Als je het gedoe van overstappen geen probleem vind kan je dat het beste doen. Tenminste als je de prijs belangrijker vind dan kwaliteit.


Als ik bij KPN blijf, gebeurt er niets als ik er niet zelf om vraag.

Ook als je er om vraagt gebeurt er niets en dat is maar goed ook.

Klanten zoals jij zorgen er voor dat de prijs van het abonnement hoger is dan dat die eigenlijk zou moeten zijn. Stel dat iedereen elk jaar maar weer drie maanden gratis zou krijgen, dan is het natuurlijk logisch dat de abonnementsprijs met ruim 16% verhoogd zal moeten worden om zo die kortingen te kunnen bekostigen.

Ik hoop dat je begrijpt dat je die korting uiteindelijk zelf betaalt.


Hallo @Kdk87 , en je hebt al een keer een voordeel gehad bij aanvang van je abo, dat blijft niet doorgaan, uiteindelijk betaal je het zelf, een sigaar uit eigen doos dus.

 


Goedemiddag @Kdk87!

 

Wat we doen voor bestaande klanten is het leveren van de service en diensten waarvoor men een contract heeft afgesloten 😉 Wanneer iemand klant bij ons wordt, kan er daarnaast eenmalig geprofiteerd worden van een mooie korting of leuk welkomstcadeau. Wanneer je hier elk jaar gebruik van wil maken, is de enige optie om elk jaar van provider te switchen. 


Geen korting voor bestaande klanten, helaas ook GEEN SERVICE voor bestaande klanten.

Probleem met traag Interactieve TV wordt afgedaan met verwijderen en opnieuw installeren software. Ook wordt tijdens kijken naar een programma spontaan opnieuw opgestart. DRAMA, bij melding klacht volgt totaal GEEN reactie namens KPN.

Zo hoor je niet met trouwe klanten om te gaan.

Op 2 dagen voor kerst ontvang je spontaan SMS met kado 5GB, dat slechts een paar dagen geldig is. TRIEST

 


Goeiemiddag. 

 

In principe willen wij gewoon bij KPN blijven. 

We zitten al heel erg lang hier. 

Maar wat ons nu flink begint te irriteren is dat het wifi mega slecht is. We hebben al 2 wifi versterkers en al 8000 keer de apparatuur gereset, met nul effect.... Hoelang moeten we dit nog accepteren... 


Hee dat is vreemd. Slecht wifi met wifi versterkers. dan is er iets aan de hand. Zin om op onderzoek uit te gaan?


Ben er flink sceptisch over.... 

 


Heb ook 200/200 dus zou goed moeten zijn lijkt me


Dat zou je verwachten maar blijkbaar is dat niet zo. Welke experiabox heb je?


De v9 krijg steeds te horen dat dat goed is


Op zich is die prima nog. Je hebt glasvezel dus gaan we eerst maar kijken of het bij het begin al goed gaat. Wil je alle randapparatuur van de v9 halen? Eventuele draadloze verbindingssets ook. Dan het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom halen, v9 resetten en dan met een bekabelde pc of laptop de snelheid meten op www.speedtest.net


De v9 krijg steeds te horen dat dat goed is

Meet eerst eens met een bekabeld aangesloten pc of laptop of je dit …

Heb ook 200/200 dus zou goed moeten zijn lijkt me

... ook echt haalt.

En welke versterkers heeft u? Wit of zwart? Rond of vierkante? 


Zwart vierkante. En via kabel geen probleem


Dus je zegt dat je bekabeld een goeie snelheid hebt?


Jupp

 


We hebben glasvezel


Dus het probleem zit in je netwerk achter het modem!! Je hebt 2 zwarte experia wifi's allebei bekabeld neem ik aan? En de wifi van de v9 is uit?


probeer even 1 versterker die je boven hebt staan een paar dagen uit te zetten.  dan werk je gewoon beneden. 

als je verbinding dan nog steeds wegvalt. 

dan ligt het aan de glasvezel verbinding of aan de wifi versterker zelf. 

zorg ervoor dat er verder niet teveel apparaten bekabeld aangesloten zitten zoals switches en apple apparaten. 

 

meestal zitten wifi problemen inhome. door onjuiste aansluiting. of apparaten die storingen veroorzaken. 


Nee de v9 is gewoon aan. Dat moest volgens de medewerker

 


Nee de wifi van de v9 MOET uit als je experia wifi's gebruikt!!!!!!


Grrr meen je? Lopen we al meer dan een jaar te klooien door zoiets? 


We gaan opnieuw beginnen. Ontkoppel alles van je modem. Dan koppel je 1 wifi versterker en je drukt net zo lang op het restknopje tot ie herstart.