Skip to main content

na mijn verhuizing heb ik de monteur gevraagd naar goede wifi. hij zou dat regelen, zonder te spreken over kosten. factuur 207 euro. meteen gebeld. kreeg advies de zaak te retourneren. wordt sindsdien achtervolgd door herinneringen en dreigementen. Krijg in 10 gesprekken met de klantenservice sinds 6 december steeds een ander aan de lijn met adviezen. Vandaag opnieuw met de heer (...). Hij bevestigt mij dat ik het bedrag meteen gecrediteerd krijg na betaling. Hebben andere gebruikers ervaring met dit soort toezeggingen? Kan ik daarop vertrouwen of ben ik weer het bos in gestuurd door een medewerker van KPN? Ik heb gevraagd om een schriftelijke bevestiging: kreeg ik niet. Ik heb gevraagd om te spreken met een leidinggevende: kon niet.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedemiddag @Rene weijmans en welkom hier op het forum :)

 

Dat is natuurlijk niet wat je van KPN hoeft te verwachten dus goed dat je je hier meldt. Gezien de kosten vermoed ik dat monteur de Super Wi-Fi punten bij je heeft geïnstalleerd? Ik duik hier graag in om op die manier richting een oplossing te werken. Zou je daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijken hoe nu verder.