Skip to main content

Onbereikbaar 2 x 10 minuten vergeet maar 1 ½ uur bellen en terug bellen ho maar en problemen oplossen ho maar wat een service. Mijn abonnement was op de dag van afsluiten toch van mijn kant weer verlengd. Niemand is hier blij van . wat een gezeik...eerst krijg je oude abonnement niet terug maar een nieuwe dan hebben ze gekoppeld op de zelfde dag met minder voordelen, 06 nr die bij de oude abonnement zat ook los gemaakt en nu heb ik 2 soorten abonnementen??

Vraag ik om bewijs dat ze het samen voegen ben ik weer heeeeeel lang bezig en vraag of een bewijsje wordt het gesprek weer afgesloten door Damian van de klantenservice

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Mijn abonnement was op de dag van afsluiten toch van mijn kant weer verlengd. 

🤔 hoe bedoelt u dit? Waarom werd u afgesloten?


Dat klopt alleen als de administratie je afsluit kunnen zij dat niet herstellen. Dus nw klant aanmaken en nw WiFi punten oa maken ect. Voordat je dat eindelijk alles klaar heb... En alle gezichten 1 kant op kijken pff paar weken verder. 

 


Hoi @a de vries 

Je kunt niet afsluiten en gelijk weer aanmelden om de wifi-punten gratis te verkrijgen.
Je moet 6 maanden geen KPN abonnement gehad hebben om hier weer profijt van te hebben.