Skip to main content
Beantwoord

Klantenservice belt niet terug voor schermdeelsessie ondanks toezegging.

• December 7, 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb een terugbel afspraak (met schermdelen) met KPN gemaakt en daar een bevestiging + een herinnering van ontvangen per e-mail.

Echter, het is inmiddels 30 minuten later dan het afgesproken tijdstip en ik zit alsnog te wachten op KPN. 

Wat een fantastische service :smiling_imp:

Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik verder verwachten?

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi @KPN klant 1969 en welkom hier op het forum :)

Is er inmiddels contact met je opgenomen? Anders kun je, zoals @Jeroen Ruiter aangeeft, ook zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0402 (en vervolgens inspreken dat je graag een medewerker wenst te spreken) . Al is het natuurlijk wel de bedoeling dat gemaakte afspraken worden nagekomen en daarom hoop ik oprecht dat je inmiddels bent gebeld! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 7, 2021

Is het een afspraak met een winkel van KPN of de klantenservice vanuit de provider? Bellen met 0800-0402 of chatten is sneller antwoord krijgen in dit geval.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2021

Hoi @KPN klant 1969 en welkom hier op het forum :)

Is er inmiddels contact met je opgenomen? Anders kun je, zoals @Jeroen Ruiter aangeeft, ook zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0402 (en vervolgens inspreken dat je graag een medewerker wenst te spreken) . Al is het natuurlijk wel de bedoeling dat gemaakte afspraken worden nagekomen en daarom hoop ik oprecht dat je inmiddels bent gebeld!