Skip to main content

Ik heb in middels als 9x contact gehad met de klantenservice van kon via chat en via telefoon mij werd echt vaak beloofd dat door de fout en dan niet gedaan werd wat er wel beloofd is krijg ik mijn soundbar niet met contact omdat het al afgelopen is maar ik werd gebeld door de klantenservice voor laatste keer en die vrouw bieden  mij de soundbar aan dit ging nog ze moest alleen wat mailtjes sturen maar wij kwamen uit op nieuw contract maar dan met 100mb terwijl mijn verbinding hier maar 34mb haalt en ik helemaal niks aan die aanbieding heb dus wilde toch die soundbar dan met die 50mb internet  dus ik geprobeerd terug te bellen kreeg alleen tehoren dat klantenservice reactie was nou heb ik meteen contact opgenomen met de chat wand telefoon was niet toegestaan weet niet waarom maar daar werd gezegd ja geen probleem dan annuleren we die en dan zet ik die door met de soundbar dit zou geen probleem moeten zijn om dat een bestelling die ik geplaats heb was afgewezen kan hij die er door duwen en zal goed komen hij ging het regelen het ging 1 uur 2 uur voorbij en was nog steeds in de chat daarna is de chat afgebroken dit is ook 2x gebeurd en 2x zou ik ook terug gebeld worden zijn  ook die klantenservice medewerker heeft de bestelling niet geplaatst dus ik gisteren weer contact opgenomen die zegt nee dat gaat niet ik word er strnd ziek van en altijd weer alles moeten uitleggen van begin tot einde nu heb ik dus geen contract na de 5x annuleren omdat iedere keer iets fout ging nu heb ik dus niks lekker die klantenservice van kpn ik ben echt pissig al 2 weken alleen maar dat gedoe gestrest uitleggen 

 

Dus als die mevrouw mij nog eens zou kunnen bellen en mij die soundbar aanbied zo als voorheen en dit dan ook goed doet en niemand kon mij doorverbinden met haar wisten niet wie gebeld heeft en mij dit aangeboden heeft en ook niet welke 2 medewerker via chat 100% zeker er van zijn en ik moest de chat downloaden en opslaan als bewijs ik heb alle telefoon gesprekken opgenomen en alle chats opgeslagen uitgeprint 

 

Welkom op ons forum, @SolemnRabbit. Goed dat je ons gevonden hebt. Als ik het goed begrijp, heb je tijdens de EK Snelpakkers campagne een bestelling geplaatst inclusief gratis soundbar. Dit ging alleen niet goed, waardoor je de bestelling opnieuw hebt moeten plaatsen. Dit gebeurde echter nadat de actie al was verlopen. Hierdoor was je bang dat je geen gebruik meer kon maken van de actie. Via de chat en via de telefonische klantenservice is al een paar keer geprobeerd om de bestelling opnieuw in te leggen, mét de soundbar als cadeau. Maar dit loopt niet vlekkeloos. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Is al geregeld heb de soundbar al hier:grin: