Skip to main content

Ook ik heb vanmiddag 50 minuten aan de telefoon gehangen. Een ogenblik is bij mij 10 min max.

Om moedeloos van te worden. misschien kunnen ze terug bellen. Is dat een goed idee. Ik wilde wat vragen stellen .Maar overstappen zonder KPN de kans te geven na zoveel jaren is ook niet netjes. 

MVGR biertjes

Tsja we weten inmiddels toch wel dat vanwege de krapte op de arbeidsmarkt het moeilijk is om voldoende mensen op de klantenservice te krijgen.  Dat betekent dus lange wachttijden.  U kunt uw vragen ook hier kwijt. Behalve vragen die voor de verkoopafdeling zijn.


@biertjes 

Voordeel is, dat 0800-0402 gratis is.

 

Maar je kan ook je vraag altijd op een forum stellen, maar dan is het wachten soms nog langer.

Want op een forum helpen klanten elkaar. 😉


Had  liever iemand aan de lijn IPV heel Nederland. Dus kpn bellen naar mij Rekening nummer eindigt op ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Probeer het eens op een rustiger moment van de dag. KPN belt verder niet zomaar terug. 


Altijd na 10 minuten wachten hang ik op en probeer later.

Ook al heb ik een medewerker aan de lijn als ik merk dat het een moeizame gesprek wordt of dat de medewerker met tegenzin er zit dan verbreek ik het gesprek en probeer later..

Mijn ervaring van vorige week over abonnement terug draaien, kreeg een jonge dame aan de lijn, mevrouw deed erg moeilijk na 20 minuten heb ik  het gesprek beëindigd. 

Half uur later weer gebeld en kreeg een vriendelijke jonge man aan de lijn binnen 3 minuten was het geregeld.


Dat is toch raar of niet 1 bedrijf . Verschillende meningen.  Dus wie je aan de lijn hebt, als dat al gebeurt verschilt. Moet niet kunnen. 


De inkomende telefoontjes worden gewoon verspreid. Je hebt geen vaste accountmanager. 


Dit probleem hebben helaas alle providers last van.

Goed personeel vinden voor een helpdesk is helaas niet makkelijk met de huidige arbeid krapte.

 

@biertjes 

De laatste 3 cijfers van je bankrekening is hier niet van toepassing en het beste kan je op een forum zo wie zo geen privé gegevens vermelden.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Hi @biertjes! Ik help je graag via het forum. Dan moet ik wel weten wat het is waarmee ik je kan helpen. Als je dat liever niet openbaar deelt, blijft het advies toch 0800-0402 te bellen.Â