Skip to main content

Na een klacht ingediend te hebben over de slechte wifi werd ik na 16 dagen gebeld.

Ik neem aan dat het 1 persoon was maar zijn antwoorden: ligt aan uw huis. U hebt maar genoegen te nemen met een kabel door uw huis.

Geen oplossing werd geboden. Dit is het en slikken of stikken.

 

Dus heb meteen mijn contract opgezegd. Zat hij echt niet mee.

Wat een vervelende persoon. Ik ga graag weg bij zo' n K bedrijf

Ben er nog kwaad over, wat een vlegel.


Dag @Veugel

Zonde dat we je als klant zijn verloren. In mijn ogen ook erg onnodig. Slechte wifi is natuurlijk voor niemand een leuke aangelegenheid, maar er is echt genoeg aan te doen. Mijn collega's en ik behoren altijd vriendelijk, beleefd en behulpzaam te zijn. Mijn excuses voor het feit dat we jou niet naar behoren hebben geholpen en je zelfs hebt opgezegd. 

Ik vrees dat ik na een opzegging niet meer kan helpen, maar mocht het niet te laat zijn, dan geef ik je graag meer advies om je wifi beter te krijgen. Laat het me dus gerust even weten.

Alsnog een hele fijne dag gewenst!


De kpn medewerker met het slechte humeur beëindigde direct het contract. In de mail stond een link waarop ik reageerde. Kreeg 2 allervriendelijkste kpn medewerkers aan de lijn. Het contract is weer lopende. Men bood zelfs een monteur aan.. Heb nu eerst 2 wifi versterkers gekregen maar ook deze doen weinig.

Binnenkort de monteur, we wachten dit af.


Hoe is het nou toch mogenlijk dat de wifi versterkers niets doen?! Ik heb er ook 2 en ben er helemaal happy mee. Zijn ze wel met een kabel aangesloten op de experiabox of zit op de experiabox?


Inderdaad. Hier ook versterkers. En die werken prima.

Zenden die van u wel het netwerk uit wat u verwacht dat ze uitzenden?


Reageer