Skip to main content

Ik ben niet gewent dat de klantenservice medewerker zeer autoritair, bazig en dominant antwoorden geeft op simpele vragen. Normaal zal ik deze jongen leren wat vriendelijkheid in Nederland betekend. Mijn gesprek was vandaag om 15:30. KPN heeft veel te leren en dan nog zoiets doen met de klant die na 6 jaar bij Ziggo net oververstap heeft gemaakt. Dit belooft niet veel goeds. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Ik ben niet gewent dat de klantenservice medewerker zeer autoritair, bazig en dominant antwoorden geeft op simpele vragen. Normaal zal ik deze jongen leren wat vriendelijkheid in Nederland betekend. Mijn gesprek was vandaag om 15:30. KPN heeft veel te leren en dan nog zoiets doen met de klant die na 6 jaar bij Ziggo net oververstap heeft gemaakt. Dit belooft niet veel goeds. 

Kunnen wij u helpen met het beantwoorden van de nodige vragen?


@IZARAF ik sluit me graag bij @Jeroen Ruiter aan. 

Als je je profiel invult dan kan ik voor je kijken welke medewerker je hebt gesproken. Als er specifieke dingen zijn die gezegd of gevraagd zijn hoor ik het ook graag van je. 

Dan kan ik op de juiste manier feedback indienen en herhaling voorkomen. 

In ieder geval mijn excuses dat je op deze manier een slechte ervaring met ons hebt gehad.