Skip to main content

Hallo,

 

Op 12 april heb ik internet bij kpn aangevraagd met ingang op 28 april. Nu probeer ik al weken met de klantenservice te bellen om überhaupt internet te krijgen op mijn adres. Eind mei zijn ze langs geweest om op het glasvezel een extra blok op te zetten om het internet te activeren. Om toch verder te gaan en aan te vragen voor het installatie pakket zit ik steeds met KPN netwerk en klantenservice heen en weer te bellen om maar iets voor elkaar te krijgen maar het schiet niet op. Nergens krijg ik een bevestiging over de mail, iets duidelijk zwart op wit dat de router en toebehoren wordt opgestuurd, vervolgens krijg ik steeds te horen dat het pas in augustus geactiveerd wordt, de ene zegt weer dat het een standaard iets is in het systeem. Zelfs KPN netwerk komt niet uit met de algemene klantenservice en bekent dat ze onervaren zijn. 

Er moeten zaken in het systeem verwerkt worden tot het apparatuur eindelijk eens opgestuurd kan worden maar vanaf dat moment dat het internet geactiveerd is, wat nu 3 weken geleden is, is er nog niks veranderd.

Deze hele ervaring is echt om te huilen en ben echt niet te spreken over de klantenservice. Ik wordt alleen maar doorverbonden of in de wacht gezet en krijg elke keer halve antwoorden wat niks helpt. Ze mogen mij niks mailen met extra informatie, of wat besproken is over de telefoon. Ze beweren steeds weer contact op te nemen met ons maar de afgelopen weken ben ik de gene geweest die er steeds achteraan moet gaan bellen.

Onze buren hebben precies de zelfde ervaring en zijn zeker niet te spreken over jullie service.

 

Ik kom niet verder over de telefoon met de klantenservice vandaar mijn poging hier op het forum.
 

@Juliska Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Als ik je gegevens er bij pak dan zie ik een notitie van mijn collega's dat er telefonisch contact is geweest. 

Dit naar aanleiding van het telefoongesprek op 16-06. 

Klopt het inderdaad dat er telefonisch contact is geweest en dat de planning nu 22-06 is geworden? 


Tot zo ver is er heel veel telefonisch contact geweest. Toevallig is er vanochtend met ons contact opgenomen dat het in het systeem zou zijn verwerkt. Het zou nu bij de inpak service liggen om ons pakket gereed te maken. De planning (met ingaan?) is inderdaad 22-06 geworden. Nu weet ik niet of dan ook daadwerkelijk het pakket wordt geleverd of dat op een later moment komt. Een track & trace moet ik nog ontvangen.


@Juliska Als het goed is heb je ondertussen ook een track en trace, en misschien zelfs de apparatuur al ontvangen. 

Zodat er inderdaad 22-06 aangesloten kan worden en je gebruik kunt maken van je diensten.