Skip to main content

Graag zou ik overal dezelfde klantgegevens willen voeren als mij Mijn KPN, echter ben ik in de mail ineens een meneer en ben ik bij Hussel nog steeds getrouwd met mijn ex en voer ik nog zijn naam. Nergens kan ik deze gegevens aanpassen naar hoe het zou moeten zijn. Kan iemand me hier mee helpen? 

Groet Dianne

De aanhef kun je gemakkelijk aan laten passen,  even bellen. De achternaam/contractnaam gaat niet zomaar, daarvoor moet je een contractsovername doen. Het formulier kun je vinden op de site.


In theorie zou je een nieuw abonnement an kunnen sluiten. Er vanuit gaande dat het huidige abonnement verlopen is. Als het huidige abonnement op naam van je ex staat en je sluit een nieuw abonnement af op je eigen naam, dan ben je dus eigenlijk gewoon nieuwe klant. Dan krijg je welkomstkorting of gratis SuperWiFi's.

Het voordeel is tevens ook dat je in 1 keer alle geschiedenis achter je laat en met een schone lei begint. Je weet ook zeker dat je ex niet nog op 1 of andere manier op je mail of KPN id in kan loggen.

Nadeel is wel dat je misschien even een paar dagen zonder internet zit. 


Hou er rekening mee dat je misschien een tijd zonder diensten komt te zitten als je kiest voor een nieuw abonnement.  De oude moet eerst stoppen en dan weer een nieuwe,  dat gaat meestal niet helemaal soepel.


Welkom, @Dianne01! Ik zie dat je al een aantal tips hebt gekregen van jouw mede-forumgebruikers. Zelf zou ik niet aanraden om een nieuw abonnement af te sluiten, zoals Nick83 suggereert. Om een nieuw abonnement af te kunnen sluiten, moet eerst de huidige opgezegd worden. Pas wanneer de opzegging rond is, kan je een nieuw abonnement aanvragen. Je kunt hierdoor gemakkelijk twee tot vier weken zonder diensten komen te zitten. Niet heel wenselijk, lijkt mij. Bovendien zou je niet eens in aanmerking komen voor het welkomstcadeau, omdat je hiervoor minimaal zes maanden geen diensten bij KPN gehad moet hebben.

Al met al is het daarom gemakkelijk om telefonisch contact met ons op te nemen om de gegevens te controleren en aan te laten passen. Eerder was het zo dat er een contractovername aangevraagd moest worden om de naam te wijzigen na een echtscheiding, zoals kevster aangeeft. Maar dit is tegenwoordig niet meer nodig, we gaan voor eenvoud. We helpen je graag bij het wijzigen van jouw persoonsgegevens. We zijn hiervoor bereikbaar op 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.